Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: یک میلیون و ۸۰ هزار تُن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان استان خوزستان خریداری شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، در نشست شورای راهبری زنجیره تامین گندم کشور، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۸۰ هزار تُن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده که این مقدار خرید در ۱۰۶ مرکز تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: تاکنون ۲۶۰ هزار تُن گندم از استان خوزستان به سایر استان‌ها حمل شده است.


امید جهان نژادیان خاطر نشان کزد: گندم‌های خریداری شده برای حفظ کیفیت به مراکز و سیلو‌ها ذخیره‌سازی دائمی منتقل شده است.


وی اظهار کرد: تاکنون ۱۰۱ هزار تن دانه کلزا با نرخ ۱۱ هزار تومان در قالب تضمینی و توافقی در استان خریداری شده است که میزان کلزای خریداری شده ۵۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: همزمان با عملیات خرید تضمینی گندم و دانه‌ی روغنی کلزا در زمینه ورود کالا از طریق بنادر این استان نیز عملکرد خوبی داشته‌ایم.


جهان نژادیان اضافه کرد: حمل گندم بر اساس برنامه ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی ایران همچنان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.     بیشتر بخوانید: سیلوی خراسان شمالی پیشرفته و مجهز برای ذخیره‌سازی گندم

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی گندم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گندم استان خوزستان هزار ت ن گندم خریداری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان