Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:53:35 GMT

لزوم تکمیل سریعتر آرامستان جدید کرمان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۵۸۸۰

لزوم تکمیل سریعتر آرامستان جدید کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رامین امیرمداح ، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، در جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری، مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان و سایر مدیران اجرایی آرامستان‌های کرمان که با هدف بررسی اقدامات لازم جهت آماده‌سازی نهایی آرامستان جدید کرمان برای افتتاح، تشکیل شد، گفت: تمام مناطق پنج‌گانه شهر کرمان و سازمان‌های مربوط باید با تمام توان، امکانات و تجهیزات خود، پای کار باشند و اولویت خود را ظرف روز‌های آینده بر تکمیل کار‌های باقی‌مانده در آرامستان جدید بگذارند تا هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین امیرمداح با اشاره به تأکید شهردار کرمان بر ضرورت افتتاح هرچه سریع‌تر «بهشت کریمان» (آرامستان جدید کرمان) و توقف دفن اموات در آرامستان فعلی، به مطالبه مردم درخصوص جابه‌جایی آرامستان اشاره داشت و اظهار کرد: با توجه به مطالبه شهروندان مبنی بر جابه‌جایی هرچه سریع‌تر آرامستان شهر کرمان، آماده‌سازی «بهشت کریمان» ضرورت دارد.

او جنگل و درختان مجموعه «پردیسان قائم (عج)» را جزو میراث ارزشمند شهر کرمان دانست و گفت: بنابراین، برای حفظ و نگهداریِ این مجموعه، آماده‌سازی و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از «بهشت کریمان» (آرامستان جدید) و دفن اموات در محل جدید ضروری است.

نماینده تام‌الاختیار شهردار کرمان، در آماده‌سازی «بهشت کریمان» با اشاره به آسفالت و خط‌کشی کامل مسیر دسترسی به «بهشت کریمان» (آرامستان جدید)، گفت: نصب علایم ترافیکی، هشداردهنده و راهنما و ایمن‌سازی مسیر باید هرچه زودتر به همت سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری انجام شود.

امیرمداح به همکاری مدیریت شهری و کارکنان شهرداری کرمان برای آماده‌سازی «بهشت کریمان» اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم برای تکمیل عملیات زیباسازی و کاشت گل وگیاه، محوطه‌سازی و اجرای فضای سبز، ایجاد سایه‌بان برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان و فرش‌موزاییک گلبرگ‌ها، نصب پایه‌چراغ و مبلمان نیز طی روز‌های آینده انجام خواهد شد.

او تأکید کرد: تمام نیرو‌های اجرایی آرامستان و نیرو‌های فنی مناطق با تجهیزات و ماشین‌آلات خود طی روز‌های تعطیل پیشِ رو، با جدیت کار را به پیش ببرند تا «بهشت کریمان» (آرامستان جدید) آماده بهره‌برداری شود.

 پس از پایان جلسه، در بازدید میدانی از محل «بهشت کریمان» (آرامستان جدید)، هماهنگی‌های لازم برای تسریع در بهره‌برداری از این آرامستان انجام شد.

همچنین مقرر شد شهرداری‌های مناطق تمام تیم‌های عملیاتی و عمرانی خود را برای سرعت‌بخشیدن به آماده‌سازی «بهشت کریمان» به‌کار بگیرند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان جدید بهشت زهرا آرامستان جدید بهره برداری آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد

ناصر کریمان جایگزین محمد حسام پور در حوزه معاونت و پایش ساترا شد.

ناصر کریمان که از مدیران باسابقه سبماست، در گفت‌وگویی با ایسنا این خبر را تایید کرد.

کریمان به عنوان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در دهه ٩٠ شناخته می‌شود. او از اسفند ۱۳۹۳ تا خرداد ۱۳۹۸ با این عنوان در شبکه سوم فعالیت کرده است.

سیدمحمدصادق امامیان رئیس ساترا سال ۱۴۰۰ در حکمی محمد حسام‌پور را به‌عنوان معاون پایش و نظارت ساترا منصوب کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد