Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس در محور سقزــ مریوان، ۴ کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

   به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ صبح امروز در برخورد یک دستگاه کامیون ۶ چرخ با مینی‌بوس در محور سقز ــ مریوان حوالی روستای سوته و سقوط مینی‌بوس به دره، ۴ نفر از سرنشینان در دم جان خود را از دست داده و ۱۱ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومین و فوتی‌ها به بیمارستان‌های شهرستان سقز منتقل شدند که متاسفانە حال تعدادی از مصدومان نامساعد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان مریوان بانه سقز تصادف ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در پی اعلام مرکز پیام هلال احمر این شهرستان، گزارشی مبنی بر برخورد کامیون ولوو اف اچ ۴۸۰ با کامیونت الوند در کیلومتر ۱۷۴ آزادراه شیراز-اصفهان نجاتگران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه تن از نجاتگران پایگاه شهدای عشایر کلوان پس از کنترل ترافیک و ارزیابی، فرد جان باخته را که در کامیونت الوند گرفتار شده بود به وسیله ست نجات هیدرولیک و جرثقیل، رها کردند.
وی بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر این حادثه که مرد بودند هم با اورژانس به مرکز درمانی آباده منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور