Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

ناکامی قاچاقچیان در آتش زدن ۱۴۲ کیلو تریاک

سرهنگ "محمد دالوند سرپرست معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در یکی از محور‌های خاکی منطقه شرق استان به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و برای بررسی‌های بیشتر به آن دستور توقف می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کند، افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو می‌پردازند که در ادامه راننده و سرنشین، خودرو را در کنار جاده آتش زده و قصد متواری شدن داشتند که با اقدام سریع و بهنگام ماموران هر ۲ نفر دستگیر و حریق خودرو نیز توسط عوامل آتش نشانی مهار می‌شود.

سرپرست معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی از خودروی مذکور ۱۴۲ کیلو تریاک که ۳۴ کیلو و ۶۰۰ گرم آن به صورت سوخته تریاک بود کشف و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

کشف ماینر‌های قاچاق از کارگاهی در اصفهان

سرهنگ"حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه واقع در حاشیه شهر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود::ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۴۲ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به همراه ۴۸ عدد پاور مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش ماینر‌های مکشوفه در این عملیات را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

کلاهبرداری از دانشجویان با درج آگهی جعلی ترجمه متون در شبکه‌های اجتماعی

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت تعدادی از دانشجویان مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با ترفند ترجمه ارزان قیمت متون، اقدام به دریافت بیعانه و هزینه پیک می‌کند و در نهایت هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان با تحقیقات علمی و تخصصی خود دریافتند متهم با استفاده از این ترفند به ازای هر درخواست مبلغ ۲ میلیون ریال به عنوان بیعانه و هزینه پیک دریافت می‌کرده است.



رییس پلیس فتای استان اصفهان با بیان اینکه متهم با این ترفند موفق شده بود ۷۰ میلیون ریال از دانشجویان کلاهبرداری کند عنوان داشت: با استفاده از اقدامات علمی و پلیسی، سرانجام هویت اصلی متهم به دست آمده و وی در یک عملیات ویژه دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کد: به کاربران فضای مجازی توصیه می‌کنیم از صفحات و تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی مانند ترجمه ارزان قیمت، بلیط‌های لحظه آخری، تور‌های گردشگری و ... هستند توجه نکرده و هیچ‌گونه وجهی به شماره حساب‌های ارائه شده توسط منتشر کنندگان این آگهی‌ها واریز نکنند، چرا که بیشتر این آگهی‌ها با هدف کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی درج می‌شوند.

 

انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل در گلپایگان

سرهنگ " علی سبحانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان گلپایگانی و شکایت مال باختگان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گفت.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت سرنخ‌هایی از یک باند ۳ نفره که دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت هم بودند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی این افراد را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۰ فقره سرقت منزل خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به ارتکاب سرقت‌های خود پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر قاچاق ماینر دستگیری کلاهبردار اینترنتی فرماندهی انتظامی شبکه های اجتماعی انتظامی شهرستان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان