Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی جعفرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:‌ ملت ایران در ایام خردادماه مناسبت‌های شاد و غم‌انگیز باهم دارند همین که امروز  مقدمات یک رفراندوم برای تائید دوباره نظام جمهوری اسلامی از سوی مردم در پیش داریم این یک مناسبت خوب و بشارت‌دهنده است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما در خردادماه سالگرد شهادت امام صادق(ع) و رحلت حضرت امام(ره) را داریم، انسان بزرگی که موسس  و بنیانگذار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ملت ایران همیشه یاد و نام امام راحل را زنده نگه می‌دارند، تصریح کرد: باید ببینیم که اگر امروز بخواهیم نام امام(ره) را گرامی بداریم باید چکار کنیم که بگویم عملا این اتفاق می‌افتد.

وی افزود: زنده نگهداشتن نام بنیان‌گذار انقلاب به پیام تسلیت نیست اگر می‌خواهیم یاد امام را زنده نگه داریم باید به فرمایشات، سبک زندگی و وصیت‌نامه الهی و سیاسی امام عمل کنیم اگر این شد می‌توانیم ادعا داشته باشیم که یاد امام را نگه داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد اظهار کرد: امروز در مرحله حساس قرار داریم، از روح ملکوتی امام و شهدا باید مدد بگیریم و با مشارکت حداکثری در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات با امام امت تجدید بیعت کنیم.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه امام خمینی (ره) را یک شخصیت ایدئولوژیکی بودند، گفت:‌ مکتب امام دانشگاهی است که درس آزادی‌خواهی و مبارزه با استعمار را به ما آموخت و امروز راه و اندیشه ایشان در بسیاری از کشورهای جهان همچون فلسطین، یمن، سوریه و لبنان و غیره ادامه دارد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان امام خمینی زنده نگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ناتینگهام فارست

لیگ برتر انگلیس (ناتینگهام فارست - منچسترسیتی) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748668

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین