Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه استانداری خراسان رضوی، در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: چهاردهم خرداد سالگرد عروج عارفانه پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، روز عزا و ماتم در فراق مرشد و رهبری حکیم برای مریدان و آزادگان در سراسر دنیاست.

وی گفت: سی و دومین سالگرد رحلت جانگدازِ صدای ملت ستمدیده ایران، زبان حق‌گوی حق جو، نماد روشنگری و مقاومت، امام خمینی (ره) را در حالی به حزن و اندوه می‌گذرانیم که خدای را به پاس الطاف بیکرانش شاکریم که پشتوانه‌ای مستحکم تحت زعامت رهبری حکیم از جنس مکتب روح الله و در امتداد مکتب ناب حسینی، هدایت این کاروان امید را با تمام فراز و فرودهای آن برعهده دارد تا عزتمندانه ره به سر منزل مقصود بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین گرامی می‌داریم سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را که در تاریخ خونین این مرز و بوم نقطه عطفی در ریشه‌کنی استبداد و طاغوت بوده و شهدای آن روز به تأسی از مکتب عاشورا، جان نثاری در راه هدف و اندیشه را سرلوحه قرار دادند تا بر تارک این نظام مقدس همواره پیوندی ناگسستنی میان نام خمینی کبیر و قیام ۱۵ خرداد ماندگار گردد.

وی در این پیام ادامه داد: اینجانب ضمن تجدید عهد با پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره والامرد نیک خصال، سالگرد عروج ملکوتی ایشان و شهدای والامقام فاجعه ۱۵ خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمام مردم ولایتمدار دیار خراسان رضوی تسلیت عرض نموده و از حی سبحان تمنای درک حضور امام عصر (عج) و تبعیت از خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب و استواری در محور و مدار ولایت مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران محمدصادق معتمدیان استانداری خراسان رضوی مقام معظم رهبری امام خمینی عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران قیام ۱۵ خرداد جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران محمدصادق معتمدیان استانداری خراسان رضوی مقام معظم رهبری امام خمینی عاشورا اخبار کنکور خراسان رضوی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، بارگاه منور رضوی در سوگ آن امام همام سیاهپوش شد.

به همین مناسبت پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمده و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شده است.

کتیبه‌های مشکی رنگ با عباراتی مانند یا صادق آل محمد (ص)، در صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی جلوه نمایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است