Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی در این پیامی، آورده است: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است که با گذشت سال‌ها از رحلت جانسوز آن مرد بزرگ، در جهانی که ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه‌های دشمنان قرار دارد، آموزه‌های آن پیر فرزانه راهگشای بسیاری از مسائل بین‌المللی و داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام آورده است: امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود عظیم ترین حماسه مردمی و شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر را به خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم را طراحی و پایه گذاری کرد و استکبار و صهیونیست جنایتکار را در منطقه به چالش کشید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ۱۴ خرداد بهترین فرصت برای بازخوانی آرمان‌های امام راحل برای مردم و مسئولان است تا همه بدانند که کارگزاران نظام تا چه میزان در مسیر آرمان های امام( ره) گام برداشته و مبانی و اهداف آن پیر مراد را تا چه اندازه جامه عمل پوشانده اند.
در ادامه این پیام آمده است: مسئولان و دولتمردان باید از اراده پولادین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی الگوبرداری کرده و با تکیه بر ظرفیت‌ها علمی، پژوهشی، صنعتی و کشاورزی زمینه آبادانی ایران اسلامی را فراهم کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مسئولان و دولتمردان باید در راه نیل به اهداف بزرگ و والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب از هر گونه تک روی و تزلزل پرهیز کرده و از تجمل گرایی، اشرافی گیری، غفلت و غرور اجتناب کنند و با استعانت از خداوند متعال، عنایات امام زمان(عج) و ارواح طیبه شهدای گرانسنگ برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام حضور پر شور مردم در انتخابات را تبلور صیانت از و حراست از آرمان‌های امام خمینی(ره) و نهضت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرده است: حضور حداکثری اقشار مردم در این فرآیند ملی ضمن تثبیت اقتدار و عظمت ایران اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: از دلدادگان به امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانسنگ انتظار می‌رود با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات پیش‌رو یکبار دیگر بلوغ سیاسی و پشتیبانی خود از نظام اسلامی را اعلام کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب اسلامی امام نماینده ولی فقیه ایران اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم