Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:27:44 GMT

تجلیل از ۱۴ حافظ قرآنی در در دبیران

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۶۱۷۹

تجلیل از ۱۴ حافظ قرآنی در در دبیران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان تندگام جمعه شب در گردهمایی بزرگ فعالان و پرچمداران قرآنی فارس ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم باید به وصیت نامه امام راحل عمل کنند و در مسیر زندگی خود از آن بهره مند شوند.

وی افزود: مسؤولان نیز موظف هستند زمینه‌های عمل به این وصیت نامه را در جامعه فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه شهر دبیران همچنین با اشاره به قیام مردم در ۱۵ خرداد بیان کرد: ۱۵ خرداد نقطه شروع نهضت انقلاب اسلامی است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

تندگام آشنایی جوانان و نوجوانان کشور را با آرمان‌های اصیل انقلاب ضروری دانست و ابراز کرد: باید اندیشه‌های حضرت امام برای یافتن مسیر صحیح زندگی در جامعه جاری باشد.

امام جمعه دبیران در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و ممتاز استان فارس و هرمزگان و همچنین تجلیل از ۱۴ نفر از حافظان کل قرآن کریم در شهر اشاره کرد و گفت: ۱۲ محفل هفتگی انس با قرآن با حضور جمعی ۴۰۰ نفره پذیرای جوانان و نوجوانان دبیرانی است که در آن کلاسهای روخوانی، حفظ، تجوید، احکام و سبک زندگی اسلامی تدریس می‌شود.

حجت الاسلام تندگام یادآور شد: در کنار محافل انس با قرآن در شهر ۱۵ هزار نفری دبیران، کلاسهای قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) و تشکیلات مقر کتاب دبیران نیز باعث ایجاد رونق هر چه بیشتر محافل قرآنی در این شهرشده اند.

این استاد حوزه علمیه شهرستان زرین دشت حضور جوانان و نوجوانان این شهر در کلاسهای قرآنی بسیار خوب عنوان کرد و گفت: ۸۰ درصد شرکت کنندگان محافل قرآنی متشکل از جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش مهر، شهر دبیران با ۱۵ هزار نفر جمعیت یکی از سه شهر شهرستان زرین دشت است به دو زبان فارسی و عربی تکلم دارند.

کد خبر 5227544

منبع: مهر

کلیدواژه: حافظ قرآن شهرستان زرین دشت قرآن انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه آمار کرونا اردبیل چالش شایستگی سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا اراک مشارکت مردم در انتخابات جوانان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  ۲۸ شعبه جامعة القرآن خردسال در همدان فعالیت می‌کند که بیش از یک هزار و ۵۰۰ کودک در این مراکز به فراگیری قرآن می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است