Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت.

به گزارش قدس آنلاین، در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: چهاردهم خرداد سالگرد عروج عارفانه پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، روز عزا و ماتم در فراق مرشد و رهبری حکیم برای مریدان و آزادگان در سراسر دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سی و دومین سالگرد رحلت جانگدازِ صدای ملت ستمدیده ایران، زبان حق‌گوی حق جو، نماد روشنگری و مقاومت، امام خمینی (ره) را در حالی به حزن و اندوه می‌گذرانیم که خدای را به پاس الطاف بیکرانش شاکریم که پشتوانه‌ای مستحکم تحت زعامت رهبری حکیم از جنس مکتب روح الله و در امتداد مکتب ناب حسینی، هدایت این کاروان امید را با تمام فراز و فرودهای آن برعهده دارد تا عزتمندانه ره به سر منزل مقصود بریم.

استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین گرامی می‌داریم سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را که در تاریخ خونین این مرز و بوم نقطه عطفی در ریشه‌کنی استبداد و طاغوت بوده و شهدای آن روز به تأسی از مکتب عاشورا، جان نثاری در راه هدف و اندیشه را سرلوحه قرار دادند تا بر تارک این نظام مقدس همواره پیوندی ناگسستنی میان نام خمینی کبیر و قیام ۱۵ خرداد ماندگار گردد.

وی در این پیام ادامه داد: اینجانب ضمن تجدید عهد با پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره والامرد نیک خصال، سالگرد عروج ملکوتی ایشان و شهدای والامقام فاجعه ۱۵ خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمام مردم ولایتمدار دیار خراسان رضوی تسلیت عرض نموده و از حی سبحان تمنای درک حضور امام عصر (عج) و تبعیت از خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب و استواری در محور و مدار ولایت مسئلت می‌نمایم.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی سالگرد رحلت امام ره خراسان رضوی امام خمینی ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معهلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟