Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در مجموع، برای بازی اول شاهد فوتبال بدی نبودیم، اما هنگ‌کنگ هم تیمی نبود که ما را به دردسر بیندازد.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل مقابل هنگ‌کنگ در مقدماتی جام‌جهانی اظهار داشت: به هر حال بازی اول بود و کمی شرایط فرق داشت. با اینکه در نیمه اول گلزنی کردیم، اما شاهد بازی دلچسبی نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال پیش‌بینی می‌کردیم برنده باشیم.  هنگ‌کنگ بسته بازی کرد و ما نیاز داشتیم به گل برسیم که رسیدیم. چه یک گل، چه سه گل خدا را شکر سه امتیاز مسابقه را گرفتیم.

وی افزود: انتخاب ترکیب بدی نبود؛ اسکوچیچ به اصطلاح دستش را رو نکرد و همه برنامه‌هایش را مقابل هنگ‌کنگ نشان نداد. به همین خاطر بخش‌هایی از ترکیب تیم ملی ناشناخته ماند تا احتمالاً مقابل بحرین و عراق استفاده شود. با این حال باید بگویم برای گلزنی در نیمه اول بازی هنگ‌کنگ به مشکل برخوردیم. در حالی که فکر می‌کردیم خیلی زودتر به گل می‌رسیم. اگر کار گره می‌خورد به دردسر بیشتری می‌افتادیم، اما باید از این تجربه برای بازی بعد باید استفاده بیشتری ببریم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: قطعاً در خصوص تیم ملی دیدگاه‌ها متفاوت است؛ هر کارشناسی هم نظر بدهد و نقد کند در آخر عملکرد بازیکنان و اسکوچیچ در مستطیل سبز سرنوشت ما را مشخص می‌کند. در مجموع در بازی اول شاهد فوتبال بدی نبودیم، اما هنگ‌کنگ هم تیمی نبود که ما را به دردسر بیندازد. ملی‌پوشان بدانند در بازی بدی کار سختی پیش رو دارند.

داداش‌زاده تصریح کرد: بحرین هر کاری مقابل ما انجام می‌دهد که سه امتیاز را بگیرد. برای مثال ترابی مقابل هنگ‌کنگ خواست پنالتی بگیرد، اما داور صحنه را نپذیرفت و به وی کارت زرد نشان داد. شاید تکرار همین اتفاق در بازی با بحرین باعث اخراج بازیکنان ایران شود. بروز چنین اشتباهاتی در بازی بحرین، خیلی خطرناک و جبرانش خیلی سخت است.

وی در خصوص بازی‌های سخت ایران مقابل بحرین و عراق گفت: فکر می‌کنم تیم ملی کار خیلی سختی مقابل بحرین و عراق دارد. بچه‌ها مقابل بحرین و عراق باید با آرامش و برنامه‌ریزی بیشتری پیش بروند. از این جهت که به دنبال پیروزی هستیم و در صورت عدم کسب سه امتیاز حذف می‌شویم؛ بنابراین باید خیلی مراقب باشیم. مراقبت به این خاطر که تیم حریف از این نیاز ما به پیروزی سوء استفاده نکند و خاطرات تلخ گذشته در بحرین تکرار نشود. اگر قرار است مالکیت و پاسکاری در زمین حریف باشد بیشتر به کمک تیم ملی می‌آید. امیدوارم تیم ملی نتایج لازم را کسب و به مرحله بعد صعود کند تا دل مردم شاد شود.

بیشتر بخوانید: اسکوچیچ: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم دریافت گل بود/ تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی بهزاد داداش زاده هنگ کنگ بحرین عراق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی بهزاد داداش زاده هنگ کنگ بحرین عراق مقابل بحرین و عراق فوتبال ایران داداش زاده تیم ملی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • آتش‌بازی پرسپوليس دردسرساز شد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست