Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیدابراهیم رییسی در آستانه‌ سی‌ و دومین‌ سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ امام راحل، ادای احترام و با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت کرد.

وی در بدو ورود به حرم حضرت امام(ره)‌ مورد استقبال حجت‌الاسلام سید حسن‌ خمینی تولیت آستان مطهر امام خمینی (ره) و محمدعلی انصاری از اعضای دفتر امام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی در حاشیه مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: خط امام(ره)، خط دلدادگی به خدا و توجه به مردم و رفع دغدغه‌های آنان است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: هرکس در هر جای عالم به امام راحل(ره) مراجعه می‌کرد و از رنج خود سخن می‌گفت، امام(ره) رنجیده‌خاطر می‌شد چرا که رنج مردم، رنج امام (ره) و خوشی مردم، خوشی او بود.

وی با بیان اینکه امام(ره) حقیقتاً مردم را باور داشت، گفت: امروز خیلی‌ها از مردم دم می‌زنند اما نگاه آنها به مردم تشریفاتی است اما تفاوت مکتب امام(ره) با دیگر مکاتب این است که ایشان مردم‌باور بود.

رییسی افزود: شهدای بزرگوار ما در وصیت‌نامه‌های‌شان که به عنوان سند پیش روی ماست، نوشتند که ما رفتیم شما امام (ره) و خط امام(ره) را تنها نگذارید و ولی فقیه را یاری دهید و به فکر حل مشکلات مردم باشید و این امروز وظیفه همه ماست.

وی راز اثرگذاری کلام امام را ارتباط ایشان با خدا دانست و گفت: هرکس امور خود را با خدا اصلاح کند، امورش با مردم اصلاح می‌شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، از ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و استبدادگریزی به عنوان دیگرشاخصه خط امام(ره) یاد کرد و گفت: امام(ره) ظلم و فساد را برنمی‌تابیدند.

وی افزود: اگر کسی به امام(ره) می‌گفت که در گوشه‌ای از کشور فسادی هست ایشان سریعاً می‌فرمودند بروید پیگیری و برخورد کنید.

رییسی ادامه داد: محوری‌ترین شاخصه خط امام(ره)، برافراشتن پرچم تحول‌خواهی و عدالت‌خواهی در کشور بود.

وی گفت: امام(ره) می‌خواست عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی و عدالت فرهنگی در کشور ما اجرا شود و ما به عنوان سربازان نظام و خادمان مردم، باید تلاش کنیم وضع موجود را به وضع مطلوب مورد نظر امام(ره) که اجرای عدالت در جامعه اسلامی بود.

خبرنگاری از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری پرسید امام(ره) خود را خادم ملت می‌دانست، وظیفه دولت آینده در عمل به فرامین امام(ره) برای توجه به مسائل مردم چیست؟ رییسی پاسخ داد: هر کس می‌خواهد بگوید به امام(ره) نزدیک‌ترم باید بیش از همه به حرف امام توجه کند.

وی افزود: هر کس مسئولیتش در کشور برتر و بالاتر است باید خود را به خط امام(ره) بیش از دیگران مقید بداند و کسی خط امامی‌تر است که در عمل و سلوک با آن حضرت نزدیک‌تر باشد.

رییسی تصریح کرد: همه خدمتگزاران نظام در کسوت رییس دولت، وزیر، وکیل و مسئول قضائی، باید خود را موظف بدانند که هم خودش و هم در جامعه و اطرافیانش در انجام وظایف به امام(ره) و خط امام(ره) و سلوک امام(ره) نزدیک‌تر شود.

پربیننده ترین فوری/ خبر مهم و امیدوارکننده عراقچی از وین! نامزدهای ریاست جمهوری چه خانه و ماشینی دارند؟ ۲ رقیب جدی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ دختر ابراهیم رییسی درباره پدرش چه گفت؟ پنج نامزد انتخابات تخریب‌ های زشتی علیه من می‌ کنند / رقیب اصلی ام قهر مردم است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری خط امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • نگاه استاد مطهری به آینده جمهوری اسلامی به روایت افروغ
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند