Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور به مناسبت سی ‌و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر ۱۴ خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز خمینی کبیر از راه می‌رسد و همه آزادی خواهان عالم  را به تفکر و تاملی دوباره در ابعاد شگرف و شگفت انگیز آن امام دل‌ها فرا می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ خرداد ماه، سالروز عروج آسمانی ابرمردی از تبار پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و رهبری بی‌بدیل است که به پشتوانه ملتی غیور، بزرگ‌ترین رویداد قرن ۲۰ را رقم زد. رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با استعانت از خدای متعال و با رخصت از رب‌الارباب، به جایگاهی دست یافتند که سلوک و نجواهای عارفانه‌شان با پروردگار، همواره زبانزد نزدیکان و یاران ایشان بود. نفس مسیحایی ایشان، هدایتگر آنانی شد که «لیقوم‌الناس بالقسط» بودند.

امروز در حالی سالگرد رحلت جانگداز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم و نیز برای شهدای قیام ۱۵ خرداد، اقامه عزا می‌کنیم که تا چند روز آینده مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر خود را برای حضور در حماسه‌ای ماندگار آماده می‌کنند تا با حضوری مقتدرانه در انتخابات پیشرو و با انداختن هر رأی خود به صندوق‌ها، میزان همبستگی و وحدت خود را به جهانیان علی‌الخصوص استکبار جهانی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و متحدان زبونش اثبات کنند.

سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای نهضت جهانی اسلام و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم علی الخصوص شهید جبهه مقاومت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز «مدظله‌العالی» بر تلاش همه آحاد ملت مسلمان ایران در پیروی و تبعیت از راه و مرام امامین انقلاب به عنوان تنها راه رستگاری دنیوی و اخروی ملت‌های مسلمان تأکید کرده و همچنین تمامی مردم ایران اسلامی را  به حضور مقتدرانه و مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو دعوت می‌کند تا با انتخاب فردی اصلح و مطلوب، ضمن حل مشکلات کشور، برگ زرین دیگر بر افتخارات این نظام و انقلاب بیافزایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی سالگرد رحلت امام خمینی مقام معظم رهبری امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است