Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@04:39:36 GMT

آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر/ جزییات

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۶۶۹۵

آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر/ جزییات

جلال ملکی اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۴۸ شب گذشته یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستانی واقع در یوسف‌آباد خیابان بیست و سوم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان سریعاً از چهار ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: مشاهده کردند که این بیمارستان ۷ طبقه دارد که از این ۷ طبقه سه طبقه زیر زمین است و آتش‌سوزی در طبقه منهای یک در قسمت رادیولوژی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان مشاهده کردند که تمامی سقف کاذب و سیم‌ها آتش گرفته و دود زیادی محل را فرا گرفته و تعداد زیادی از بیماران در وضعیت ناایمن هستند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان دهها نفر را با تخت و ویلچر جابجا کردند و به ساختمان مجاور انتقال دادند تا از حادثه و اتفاقات مربوط به آتش‌سوزی در امان باشند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در ساعت ۲:۳۴ بامداد این عملیات به پایان رسید، آتش خاموش و تخلیه دود انجام شد.

ملکی در پایان گفت: ذکر این نکته ضروری است آتش‌نشانانی که در این عملیات شرکت کردند، افرادی بودند که در دو روز گذشته در اطفای حریق پالایشگاه تهران هم انجام وظیفه کرده بودند.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1521914

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم