Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:38:35 GMT

نهضت امام خمینی(ره) یاری‌گر مظلومان جهان است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۶۷۴۶

نهضت امام خمینی(ره) یاری‌گر مظلومان جهان است

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت:  نهضت امام راحل، چهل سال است که یاری‌گر مظلومان و خار چشم مستکبرین جهان است.

به گزارش ایسنا، محمد وحیدی در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۵ خردادماه سالروز قیام مردم ایران علیه استبداد ستمشاهی، ۱۴ خردادماه، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

امام خمینی (ره) یگانه فرزانه تاریخ، مجاهدی نمونه و بی‌مانند بود. در برابر ظلم بپاخاست و تا استقرار جمهوری اسلامی حرکت عظیم انقلابی مردم را هدایت کرد.
چراغ ایزد افروزی که نور امید و استقلال را در دل‌ها می‌پروراند و چهل سال است یاری‌گر مظلوم و خار چشم مستکبرین جهان است.

بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود و شخصیت بی نظیری که در جهان بی روح و در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد.

امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، این یادگار ماندگار امام راحل (ره) با رهبری داهیانه خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده و مسیر روشنی را برای ساخت تمدن اسلامی با تکیه بر نیروی عظیم مردمی، در چارچوب علم و ایمان مشخص نموده است.
انقلاب اسلامی ایران در حالی قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاده که اگر چه دشمنان خوش خیالش گمان‌های باطلی در سر دارند، ربذذ دوست‌داران انقلاب هر روز امیدوارتر از دیروز، حافظ جمهوری اسلامی هستند و با شرکت پرشور خود در انتخابات ۲۸ خردادماه بیعت خود را   با امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر تجدید می کنند.

اینجانب در این فرصت، سالروز رحلت  معمار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد ماه، از خداوند متعال مسئلت میکنم بیرق سرافراز انقلاب اسلامی ایران را که با خون بسیاری از مردم شریف این سرزمین به اهتزار درآمده است، توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)به دست پرامید آخرین منجی عالم بشریت برسد.»
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام راحل مجلس شورای اسلامی استانی سیاسی جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است