Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:40:12 GMT

حضور در انتخابات ضامن امنیت ملی است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۷۰۰۲

حضور در انتخابات ضامن امنیت ملی است

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به تهدیدهای فرآیند پیش روی انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی، ضروری است مه اقدام اساسی و تأثیرگذاری در مقابله با این تهدیدات صورت گیرد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان شهرستان ایذه تأکید کرد: وحدت و همدلی همه دلسوزان انقلاب و ایران اسلامی و استفاده از ظرفیت همه احزاب و تشکل‌های سیاسی برای حضور حداکثری و چشمگیر در عرصه انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی، تضمین‌کننده امنیت ملی در همه عرصه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی بیان کرد: انتخاب اصلح و تشکیل دولت جوان انقلابی به فرموده مقام معظم رهبری و شوراهای کاردان و متخصص باعث رضایت دوستان انقلاب خواهد شد و در این زمینه نیز شاهد ناامید دشمن و اقتدار هر چه بیشتر نظام با پشتوانه مردمی خواهیم بود.

وی گفت: امید است که مردم شهرستان ایذه همگام با سایر هموطنان در صحنه انتخاب سرنوشت خویش حضور پیدا خواهند کرد و همان‌گونه که در دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره پیشگام بوده‌اند در سنگر انتخابات نیز با شور و شعور انقلابی شرکت خواهند کرد و برگ زرین دیگری را به افتخارات خود اضافه کنند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان شهرستان ایذه تصریح کرد: مسئولان و خدمتگزاران نیز در هر پست و مقامی باید قدرشناس حضور مردم به عنوان ولی‌نعمت خود باشند و در حل مشکلات مردم و مبارزه با فساد و تبعیض با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر فرزانه انقلاب اهتمام لازم را داشته باشند.

کد خبر 5227258

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات 1400 ایذه مشارکت مردمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه آمار کرونا اردبیل سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره چالش شایستگی سیدابراهیم رئیسی اراک واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است