Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد رحلت امام راحل و شهادت شهدای واقعه ۱۵ خرداد و همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز در این ایام برنامه های فرهنگی و مذهبی را در بقاع متبرکه به صورت حضوری و با محدودیت و رعایت پروتکل‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مراسم دعای ندبه در روز جمعه 14 خردادماه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در امامزاده عبدالله(ع) ملایر افزود: سیاه‌پوش کردن فضای امامزادگان شاخص شهرستان شامل امامزاده عبدالله(ع) ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) از دیگربرنامه های این اداره در ابن ایام مناسبتی است.

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر محتواسازی و بارگزاری برنامه‌های مختلف در فضای مجازی با استفاده از مداحی مداحان برجسته در دو کانال امامزاده عبدالله(ع) و تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، پخش سخنرانی‌های امام راحل، برگزاری محفل انس با قرآن به صورت ضبط شده در امامزاده عبدالله(ع) با حضور یکی از قاریان برجسته شهرستان را از دیگر برنامه ‌های این اداره در این ایام دانست.

وی از توزیع حدود یک‌هزار پرس غذا در مناطق حاشیه شهر از محل نیت مرحوم سیف الدوله در سالروز شهادت امام صادق(ع) و رحلت امام خمینی(ره) خبر داد و تصریح کرد: یکی از نیت‌های مرحوم سیف‌الدوله روضه‌خوانی و اطعام‌دهی در شب‌های جمعه است که این هفته با این ایام مناسبتی همزمان شده است.

مهدوی با بیان اینکه برای دهه کرامت نیز ده‌ها برنامه مختلف  توسط اداه اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد گفت: این برنامه‌ها از میلاد امام حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود که مهمترین آن  برگزاری سرود کاروان و کاروان شادی، توزیع سبد غذایی و... خواهد بود.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر مهدوی شهادت امام صادق توزیع غذای گرم امامزاده عبدالله ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت