Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کفش تقریبا یکی از گران‌ترین پوشاک است که در بین زنان و مردان محبوبیت خاصی دارد. همچنین برند‌های بزرگی در سراسر جهان وجود دارند که در زمینه تولید کفش فعالیت می‌کنند و محبوبیت زیادی دارند.

در این گزارش به ۸ کفش اشاره شده است که نسبت به ظاهر زشتی که دارند قیمت فوق العاده زیادی برای آن‌ها گذاشته شده است و هیچ فردی سراغ آن‌ها نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۸. Crocs stone-embellished rubber sandals


این کفش که بیشتر به صندل یا دمپایی شبیه است می‌توان یکی از زشت‌ترین کفش‌های موجود در جهان دانست، اما از آنجایی که توسط یک طراح بسیار معروف یعنی Christopher Kane طراحی شده است، ۳۸۵ هزار دلار معادل حدود ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.


۷. Princetown Slipper

شرکت مد گوچی که معروفیت زیادی در سراسر جهان دارد، اقدام به تولید یک کفش خاص کرد اما بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد طرفداران این شرکت، علاقه‌ای به خرید این کفش نداشتند، با این حال این کفش ۸۴۰ هزار دلار معادل حدود ۱۹ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.


۶. Satin Sandal

پرادا یک شرکت ایتالیایی است که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و این روز‌ها فقط پوشاک لوکس طراحی و تولید می‌کند. این شرکت طی اقدامی کفش ۹۹۰ هزار دلاری یعنی معادل حدود ۲۲ میلیارد تومان تولید کرد. در تولید این کفش زنانه از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده شده، اما از نظر ظاهری هیچ ارزشی ندارد.


۵. Tabi Boots


واژه Tabi نام یک نوع کفش است که سالیان بسیار دور در کشور ژاپن استفاده می‌شده و طراحی آن تقریبا شبیه به دمپایی‌هایی لاانگشتی امروزی بوده است. شرکت مد فرانسوی مارجیلا با الهام گرفتن از این کفش‌های قدیمی، یک جفت پوتین زنانه طراحی کرده و قیمت آن را یک میلیون و ۱۳۰ هزار دلار معادل حدود ۲۶ میلیارد تومان گذاشته است.


۴. Black Velcro Platform High-Top Sneakers


این کفش زمستانی هم به قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار دلار یعنی حدود ۲۷ میلیارد تومان قیمت دارد. البته این کفش به اندازه کفش‌های دیگر این فهرست، زشت نیست، اما با توجه به ظاهر ساده‌ای که دارد قیمت میلیون دلاری معقول نیست.


۳. Embroidered leather pumps


از نظر بسیاری از افرادی که به مد و پوشاک اهمیت می‌دهند، این کفش را می‌توان زشت‌ترین کفش تولید شده در جهان نام گذاری کرد، اما با این حال به دلیل اینکه به دست یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده کفش تولید شده است، یک میلیون و ۷۴۵ هزار دلار یعنی حدود ۴۰ میلیارد تومان قیمت دارد.


۲. Queercore Brogue Knee Boot


طراحی این کفش از برند گوچی توانست نام این برند را برای مدتی در ذهن هواداران خود کم رنگ کند، اما به هر حال ۱ میلیون و ۸۹۰ هزار دلار یعنی حدود ۴۳ میلیارد تومان قیمت دارد.


۱. Spring ۲۰۱۷ Square Toe Thigh High Boots


این کفش یک میلیون و ۸۹۵ هزار دلاری به قدری مورد توجه افراد قرار نگرفته بود، که فردی که این کفش را در نمایشگاه مد سال ۲۰۱۷ به پا کرده بود نیز آن چند ساعت را به عنوان بدترین ساعات زندگی خود از آن یاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجیب ترین ها عجیب و غریب تومان قیمت میلیارد تومان یک میلیون معادل حدود هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی

فرارو- خرید و فروش اقساطی خودرو کارکرده را باید جدید‌ترین راهکار خریداران و فروشنده‌ها در بازار بدانیم.

به گزارش فرارو؛ همزمان با افزایش قیمت خودرو در سال‌های گذشته و انتشار گاه و بیگاه اخبار مربوط به رکود شکل‌گرفته در بازار، بخشی از خریداران راهی جز خرید اقساطی خودرو پیدا نمی‌کنند. همزمان فروشنده‌ها با تن دادن به معامله اقساطی، از یک طرف از شر خودرو باقی‌مانده در پارکینگ و مخارج نگه‌داری از آن خلاص می‌شوند و از یک طرف دیگر به لطف سودی که به معامله تعلق می‌گیرد، دنبال جبران ضرر و زیان می‌روند. فروش اقساطی خودرو برخلاف چیزی که احتمالا تصور می‌کنید، فقط به‌مدل‌های اقتصادی و داخلی محدود نمی‌شود و خیلی از فروشنده‌ها بابت فروش ماشین‌های مونتاژی و میلیاردی بازار، از پیدا کردن مشتری دست‌به‌نقد ناامید شده‌اند.

قیمت پراید صفرکیلومتر با احتساب معدود مدل‌های باقی‌مانده‌ای که در بازار وجود دارد، حول‌وحوش ۳۵۰ میلیون تخمین زده می‌شود، اما فروشنده‌ای حاضر شده پراید دست‌دوم مدل ۹۰ را با قیمتی نزدیک ۲۰۰ میلیون به‌شکل اقساطی بفروشد.

پرایدی که درباره آن صحبت می‌کنیم، در این چند سالی که از عمرش می‌گذرد، حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر راه رفته و فروشنده چیزی حدود یک‌چهارم از اصل پول تعیین شده برای خودرو را به‌شکل اقساطی و تحویل چک صیادی دریافت می‌کند.

کوییک دنده‌ای ساده که از خط تولید سایپا کنار رفته در بازار مدل‌های صفرکیلومتر کمی بیش از ۳۶۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود. یکی از فروشنده‌های کوییک دنده‌ای مدل ۹۹ که در این سال‌ها ۳۸ هزار کیلومتر با خودرو راه رفته، آن را با رقمی بالاتر از مدل‌های صفرکیلومتر آگهی کرده است! چقدر؟ ۳۷۰ میلیون.

فروش اقساطی این کوییک به‌شکلی است که خریدار باید در قدم اول پولی در حدواندازه ۲۰۰ میلیون به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و بابت اقساط سه گزینه خواهد داشت. شش ماهه، ۳۵ میلیون. ۱۲ ماهه ۲۰ میلیون و ۲۴ ماهه ۱۳ میلیون. اینطوری خرید اقساطی خودرو با انتخاب بازپرداخت شش ماهه حدود ۱۰۰ میلیون کمتر آب می‌خورد.

فروش اقساطی خودرو فقط محدود به مدل‌های اقتصادی و داخلی نمی‌شود و انگار بخشی از خریداران برای سوار شدن شاسی‌بلند‌های مونتاژی و وارداتی هم از چنین شگردی برای خرید خودرو استفاده می‌کنند.

چانگان CS۳۵ مونتاژی مدل ۹۷ یکی از همین گزینه‌هاست. مدلی که بعد ۸۶ هزار کیلومتر کارکرد، با قیمت پایه ۹۵۹ میلیون به شکل اقساطی فروخته می‌شود. فروشنده حداقل مبلغ مورد انتظار برای پیش‌پرداخت را ۷۰۰ میلیون تعیین کرده و در شش قسط انتظار پرداخت چک‌های ۱۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومانی را دارد. نهایتا بعد اتمام اقساط، خریدار چیزی نزدیک یک میلیارد و ۳۶۶ میلیون یعنی ۴۰ درصد بیشتر از رقم پایه اولیه به حساب فروشنده واریز می‌کند.

جک J۴ در دسته ارزان‌ترین مونتاژی‌های بازار قرار می‌گیرد و جزو معدود مدل‌های زیر یک میلیارد است. همین جمله برای افزایش توجه‌ها به خرید جک J۴ کفایت می‌کند و از قضا فروشنده‌ای برای پیدا کردن مشتری سراغ فروش اقساطی رفته است.

قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، از طرف فروشنده حدود ۷۹۰ میلیون یعنی رقمی نزدیک مدل‌های صفرکیلومتر تعیین شده است. تصمیمی که احتمالا به‌خاطر کارکرد پایین خودرو گرفته شده. شرایط فروش اقساطی این مدل به شکلی است که رقم پیش‌پرداخت اولیه ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود و خریدار در ۳۰ قسط باید برای پاس کردن اقساط ۱۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومانی دست به کار شود. قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، با این اوصاف بعد دو سال و شش ماه از آغاز بازپرداخت اقساط به حدود ۹۰۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

سوبا M۴ را می‌توانیم جزو گران‌قیمت‌ترین سواری‌های مونتاژی فعلی بدانیم. قیمت سوبا M۴ در کارخانه یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون است، اما در بازار آزاد در دسته مدل‌های دو میلیاردی قرار می‌گیرد و به‌طور متوسط دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون آگهی می‌شود.

قیمت سوبا M۴ دست‌دوم مدل ۱۴۰۲ که کمتر از پنج هزارکیلومتر راه رفته، در یکی از آگهی‌های فروش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون قید شده است.

فروشنده که احتمالا یکی از نمایشگاه‌داران غرب تهران است، در ازای ۷۶۰ میلیون به‌عنوان ودیعه اولیه و ۳۰۱ میلیون به‌عنوان ودیعه ثانویه (سه ماه بعد موعد پیش‌پرداخت اول) و اقساط یکساله ۹۰ میلیونی، دنبال مشتری برای سوبا M۴ مدل ۱۴۰۲ می‌گردد. قیمت سوبا M۴ کارکرده به این ترتیب بعد یک سال به حدود دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون می‌رسد.

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی