Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل کاروان عاشقان روح الله در مسير اراك به خمين برگزار شد و شرکت کنندگان با حضور در بیت امام خمینی با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

 سرهنگ  «محمد مهجوری» در حاشیه برگزاری مراسم کاروان عاشقان روح الله، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز رهبر فرزانه انقلاب، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: تبیین اندیشه های امام خميني (ره) در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک، افزود: در این برنامه 500 نفر از عموم مردم شهر اراک در قالب کاروان عاشقان روح الله در مسیر اراک به خمین حرکت و حجره طلبگی امام خمینی(ره) را گلباران و عطر افشانی کردند.

 

وی هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت ایام ارتحال امام (ره) و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا دانست و بیان کرد: این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

اين مقام مسئول خاطر نشان کرد : شركت كنندگان در این کاروان، مسیر 110 كیلومتری اراك تا خمین را با حمل پرچم جمهوری اسلامی طی كرده و در بیت قدیمی امام راحل با ارزش های انقلاب تجدید میثاق كردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: کاروان عاشقان روح الله گلزار شهدای چند روستای در مسیر را گلباران و عطرافشانی کرده و با خانواده شهدا معظم نیز تجدید میثاق کردند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتحال امام ره استان مرکزی اراک کاروان عاشقان روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود

محمود جوادیان‌فر  اظهار کرد: دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است، که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه بویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمان در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

جوادیان‌فر از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول