Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@20:53:49 GMT

آتش سوزی بیمارستانی ۷ طبقه در یوسف آباد تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۷۳۹۰

آتش سوزی بیمارستانی ۷ طبقه در یوسف آباد تهران

ایرنا: بیمارستانی ۷ طبقه در یوسف آباد تهران طعمه آتش شد که در این حادثه ده‌ها بیمار توسط آتش نشانان نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:‌ ساعت ۲۳:۴۸ شب گذشته حادثه آتش سوزی بیمارستانی در خیابان بیست و سوم یوسف آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به حساسیت موضوع ماموران ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه در بیمارستان ۷ طبقه که ۳ طبقه زیرزمین داشت روی داده بود که آتش در طبقه منفی یک و در قسمت رادیولوژی بیمارستان فاطمه زهرا (س) به وسعت ۲۰ متر روی داده بود.

وی با بیان اینکه بر اثر این آتش سوزی سقف های کاذب، سیم کشی ها و سایر لوازم محل دچار آتش سوزی شده بود، گفت: دود بسیار غلیظی طبقات این بیمارستان را فرا گرفته بود و تعداد زیادی از بیماران در شرایط نا ایمن قرار داشتند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با کمک کادر درمانی بیمارستان وارد عملیات نجات شدند و ده‌ها بیمار را از این محل خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: تعدادی از بیماران نیز که از شرایط جسمانی مناسبی برخوردار نبودند به وسیله تخت و ویلچر از محل خارج شدند.

به گفته وی، در مجاورت محل آتش سوزی بیمارستانی وجود داشت که تعدادی از بیمارانی که نیاز به خدمات درمانی داشتند به این مرکز درمانی منتقل شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت و با توجه به اینکه آتش نشانان خسته که تازه عملیات پالایشگاه تهران را به اتمام رسانده بودند با تلاش های چندین ساعته تا ساعت ۲ بامداد به این عملیات پایان دادند.

وی تاکید کرد: حدود ۴۰۰ ساختمان نا ایمن تهران مربوط به مراکز درمانی است که باید نسبت به ایمن سازی این مراکز تجمعی و حساس اقدام جدی انجام شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: آتش سوزی بیمارستان یوسف آباد تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه شنبه در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش خرم آباد اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد و سرانه این بخش با جدیت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه سرانه زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است ادامه داد: بیمارستان نیایش به عنوان مصوبه سفر دولت طی ۲ سال گذشته ۴۰ درصد پیشرفت داشته و هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ساختمان در دست ساخت است.

وی بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح نیاز است که بخشی از آن باید در بودجه جاری کشور دیده شود و بخشی نیز با کمک استان تأمین گردد.

کد خبر 6099323

دیگر خبرها

  • فیلم| بیمارستان «ابو یوسف النجار» رفح تخلیه شد
  • فیلم/ تخلیه کامل بیمارستان ابو یوسف النجار در رفح
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه