Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@10:19:53 GMT

پیشنهاد نجومی تاتنهام به کونته فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۷۴۷۸

پیشنهاد نجومی تاتنهام به کونته فاش شد

پیشنهادی که تیم سفیدپوش لندن برای استخدام سرمربی سابق تیم فوتبال اینتر به او ارائه کرد، مشخص شد.

به گزارش مشرق، نشریه استمپای ایتالیا مدعی شد که آنتونیو کونته سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال اینتر برای قبول هدایت تیم تاتنهام پیشنهادی مابین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو دریافت کرده است که او را به یکی از پردرآمدترین سرمربیان حال حاضر فوتبال دنیا تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید اینتر مشخص شد

کونته که به دلیل نارضایتی از سیاست‌های باشگاه اینتر در حوزه نقل‌ و انتقالات، تنها سه روز پس از جشن قهرمانی این تیم در سری‌A استعفا کرد، از نراتزوری سالانه ۱۲ میلیون یورو حقوق می‌گرفت و اکنون گفته می‌شود حداقل حقوقی که از تاتنهام خواهد گرفت ۳ میلیون یورو بیشتر است و حتی احتمال دارد که او این رقم به ۲۰ میلیون یورو هم برسد که در این صورت او پس از دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید (۴۳ میلیون یورو در سال) و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی (۲۲.۶ میلیون در سال) سومین سرمربی پردرآمد فوتبال جهان خواهد شد.

تاتنهام پس از اخراج مورینیو در ماه آوریل، به صورت موقت توسط رایان میسون هدایت شد اما این باشگاه در نظر دارد یک سرمربی امتحان پس داده را برای فصل بعد استخدام کند و کونته اولین گزینه این باشگاه است.

سرمربی ۵۱ ساله ایتالیایی که با چلسی قهرمان لیگ برتر شده است با فضای فوتبال انگلیس بیگانه نیست. او در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت آبی‌پوشان لندن را برعهده داشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین تاتنهام آنتونیو کونته میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سه ماه قبل به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیورپول را ترک می‌کند و پس از 9 سال همکاری با قرمزها از این جمع جدا می‌شود و حالا با توجه به قطع همکاری او در هفته‌های منتهی به پایان فصل، بحث انتخاب جانشین‌اش هم جدی‌تر از همیشه شده است.

طی هفته‌های گذشته بحث حضور آرنه اسلات در لیورپول به جای یورگن کلوپ جدی‌تر از سایر گزینه‌ها به میان آمد که سرمربی فاینورد و علیرضا جهانبخش به آن واکنش جدی نداشت تا اینکه پس از دیدار مقابل گو اهد ایگلز نسبت به این موضوع پرداخت و از علاقه‌اش به قرمزهای انگلیس صحبت کرد.

اسلات که هفته قبل قهرمانی در جام حذفی هلند را همراه با فاینورد به دست آورد و تجربه قهرمانی در لیگ اردیویسه را نیز دارد، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های باشگاه لیورپول است و البته این سرمربی هم اعلام کرد علاقه زیادی به رقم خوردن این انتقال دارد.

سرمربی فاینورد پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل گو اهد ایگلز در هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند که منجر به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم شد، نسبت به احتمال حضورش در لیورپول در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که گفتم، دوست دارم به لیورپول بروم. دو باشگاه فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند و رفتن به لیورپول قدم بعدی برای من خواهد بود.

او با بیان اینکه دوران خوبی را همراه با فاینورد سپری کردم، یادآور شد: وقتی نام باشگاهی مثل لیورپول در میان باشد، تو دیوانه‌ای اگر به آن فکر نکنی! این یک قدم عالی برای من در دوران مربیگری خواهد بود. باشگاه‌ها در حال مذاکره با یکدیگر هستند و من هم منتظر هستم تا نتیجه را ببینم.

سرمربی موفق فاینورد تاکید کرد: من باور دارم که باشگاهم اجازه حضور در لیورپول را می‌دهد، چراکه این یک قدم خیلی بزرگ برای من خواهد بود. مذاکرات دو باشگاه به خوبی پیش می‌رود و من در انتظار تایید این انتقال خواهم بود. در فاینورد خوشحال هستم، اما حضور در لیورپول یک فرصت فوق‌العاده است.

دیگر خبرها

  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است