Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در سالروز بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همدان با تأکید بر لزوم بازخوانی وقایع انقلاب در سال‌های پس از انقلاب اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید «کلمه طیبه مانند درختی است که ریشه محکم در زمین و شاخه‌های بلند در آسمان دارد و دائماً میوه می‌دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اندیشه امام خمینی(ره) را کلمه طیبه عنوان کرد و با بیان اینکه این گفتمان مانند درختی با ریشه محکم است که در زندگی مومنانه مسلمانان و مستضعفان دنیا ثمر خواهد داد اضافه کرد: آثار حضور امام(ره) در عرصه هدایت استان‌ها، نجات آنها و مقابله با ظلم از انقلاب اسلامی آغاز شد و در طول این ۴۳ سال همچنان ادامه یافته است.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه امام(ره) با رهبران دنیا متفاوت بود چراکه برای دفاع از مستضعفان از خود گذشت گفت: امام(ره) مانند رهبرانی که گرفتار مادیات هستند عمل نکرد بلکه آنچه داشت را نیز در راه خدا صرف کرد.

وی با بیان اینکه ایشان حتی آنچه داشتند را نیز پس از رحلت به مستضعفان بخشیدند افزود: امام(ره) برای خود چیزی نخواست، امام(ره) کارهای خود را برای خدا انجام داد به همین دلیل نیز عمل و گفتار وی در قلب افراد نفوذ می‌کرد.

رستمی در ادامه سخنانش آرامش روحی امام(ره) را ناشی از ارتباط عمیق با خدای متعال دانست و گفت: ارتباط عمیق ایشان با خدای متعال و خودسازی منجر به همراهی مردم با انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ثمرات والای اندیشه امام (ره) بود افزود: امروز جریان تحریف به دنبال پنهان‌کاری، جعل و وارونه نشان دادن اندیشه‌ها و اقدامات امام(ره) است که باید مراقب بود.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به در پیش بودن انتخابات و لزوم حضور پرشور در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز بیان کرد: امروز ملت ایران حاکم بر سرنوشت خود است.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی گفت: امروز جریان مقاومت توانسته آمریکا و دست‌نشانده‌های آن در منطقه را به زانو درآورد.

رستمی با اشاره به استمرار دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی، راه حل مشکلات کشور را حضور مردم در صحنه دانست و گفت: اگر امروز دست از استقلال کشور برداریم به دوران پهلوی که هیچ به دوران تجزیه‌کنندگان بازخواهیم گشت.

وی با بیان اینکه باید همه برای روی کار آمدن دولت کارآمد، فسادستیز، عدالت‌خواه، معتقد به جوانان و تحول تلاش کنیم افزود: با مسؤلان بی‌اراده و ضعیف و افرادی که قبل از آنکه به فکر خدمت به خدا و خلق خدا باشند به فکر خود هستند، نمی‌توان به اهداف انقلاب دست یافت.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گلایه مردم از وضعیت اقتصادی را به حق دانست و با بیان اینکه با حضور در انتخاب و گزینش اصلح می‌توان این مشکلات را حل کرد گفت: اگر فرد منتخب با آرای قوی و مشارکت بالا امور کشور را به دست گیرد با قدرت بیشتری می‌تواند از کشور و حق مردم دفاع کند.

وی در پایان سخنان برخی جریان‌ها و افراد را مخالف مردمسالاری دینی عنوان کرد و گفت: اگر به وجود فردی مانند شهید سلیمانی افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم مدافع حرم باشیم باید با حضور گسترده در انتخابات حمایت خود را از این تفکر نشان دهیم.

انتهای پیام/3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی تحریف امام خمینی حجت الاسلام مصطفی رستمی انقلاب اسلامی امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند