Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس امور بازرگانی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی یکی از رشته های مهندسی شیمی، مکانیک، صنایع، مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر دولتی و با معدل بالا تسلط کامل به مهارت ICDL تسلط کامل به زبان انگلیسی دارای روحیه کار تیمی بیمه و مزایا: مطابق با قانون کار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. شایان ذکر است شرکت آتابای کرال در قبول یا رد درخواست های رسیده مختار می باشد. اطلاعات تماس واتساپ: 09120478512 ایمیل: j.mahdavi@atabeykral.com پربیننده ترین استخدام کارمند اداری در شرکت آذین گاز در شهرقدس استخدام حسابدار در اصفهان استخدام مدیر تولید در تهران استخدام مهندس مکانیک، مهندس برق، مهندس IT و حسابدار در قزوین استخدام کارشناس مکانیک در کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب در خوزستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور

 تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز شد.

حسین علیزاده در ۱۰۰ متر پروانه به مدال طلا رسید و ۳ نقره در ۴۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر آزاد کلاس S ۸ به گردن آویخت، علی زارعی در ۱۰۰ متر کرال پشت به نشان نقره دست یافت و در ۱۰۰ متر کرال آزاد کلاس S ۶ در جایگاه سوم ایستاد، اسمعیل اسدی در کلاس S ۶ نقره ۱۰۰ متر قورباغه و برنز ۵۰ متر پروانه را از آن خود کرد.

مجید شکوری در ۴۰۰ متر آزاد مدال برنز صاحب نشان برنز شد و سید علی ضیایی در ۵۰ متر آزاد و کرال پشت کلاس S ۷ به دو نشان نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود