Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی ایران اظهار داشت: امیدوارم در پرتو این عنایت بزرگ مسئولان و اصحاب گرانقدر قرآن با برنامه ریزی کامل و مدیریت جهادی استان بوشهر را در تمامی عرصه‌ها به معنای دقیق قرآنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همه کسانی که در کسب این افتخار نقشی بسزا داشتند به ویژه تلاشگران عرصه قرآنی تصریح کرد: امیدوارم الطاف و عنایات قرآنی در تمام شئون زندگی نیز نصیب مردم عزیز استان بوشهر شود.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: زندگی انسان در تمامی عرصه‌های سرنوشت‌ساز نیازمند همفکری و مشورت است تا به نظر و رأی صحیح دست پیدا شود و مسیر صحیح از اشتباه معلوم گردد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل عظیم الشأن بیان کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران یک برنامه مترقی اسلامی برای تحقق نظام اسلامی ارائه فرمودند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اسلامی که امام راحل (ره) ارائه کردند اسلام ناب محمدی و به دور از غرب گرایی و تحجّر بود افزود: امام انتخابات را مظهر اراده مردم و نظام مردم سالاری دینی و حضور در آن را یک فریضه دینی می‌دانست و رمز ماندگاری انقلاب در دو کلمه جمهوری و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: با حضور در انتخابات مشکلات را ترمیم کنید و با دور کشیدن مشکلی حل نمی‌شود و با انتخاب خود مسیر انقلاب را به پیش ببرید.

کاندیداها وعده غیرعملی ندهند

وی تصریح کرد: کاندیداها وعده‌هایی که نمی‌توانند عمل کنند بیان نکنند تا مردم دلسرد نشوند و شعارهایی که به آن اعتقاد ندارند به زبان نیاورند و باید صداقت داشت و در صورت انتخاب عدالت خواه باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی (ره) با رهبری نهضت شکوهمند اسلامی ایران با اتکال به خداوند و حضور حماسی مردم کاری بزرگ در تاریخ جهان، اسلام و ایران انجام دادند و رژیم ۲۵۰۰ ساله ظلم و ستم شاهنشاهی را سرنگون کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهادند.

وی اظهار داشت: هم اینک نظام اسلامی و مردم عزیز ایران در پرتو هدایت‌های خردمندانه و اسلامی مقام معظم رهبری پرصلابت و پایدار و پر قدرت به پیش می‌رود و انشاالله به اهداف الهی خود دست پیدا خواهد کرد.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است که باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود و با انتخاب شایسته زمینه جبران ضعف‌ها و تکمیل قوت‌ها و تحول اساسی در تمدن آفرینی و عدالت‌خواهی ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: بی‌تردید حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه امید و قدرت نظام و موجب ناامیدی و شکست دشمنان خواهد شد. همواره توصیه اکید امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر مانند شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پر بصیرت و جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام مانند انتخابات است.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) خاطرنشان کرد: امیدوارم در دنیا رهرو راه ایشان و در آخرت مورد شفاعت آن امام همام قرار بگیریم.

کد خبر 5227668

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری بوشهر امام جمعه بوشهر انتخابات 1400 قیام 15 خرداد جمهوری اسلامی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا اردبیل امام خمینی ره چالش شایستگی سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات اراک واکسن کرونا امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند