Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@03:33:48 GMT

شرایط سخت رونالدو برای رسیدن به رکورد دایی

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۷۸۲۷

شرایط سخت رونالدو برای رسیدن به رکورد دایی

ایران اکونومیست- ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، امشب به همراه تیم ملی پرتغال به مصاف اسپانیا می‌رود.

 امشب و از ساعت ۲۲ تیم ملی فوتبال پرتغال با حضور ستاره خود کریستیانو رونالدو در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت. دیداری که رونالدوی پرتغالی توجه ویژه‌ای به حضور در آن دارد.

کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله تیم ملی پرتغال که اکنون با ۱۰۳ گل بعد از علی دایی ۱۰۹ گله در رتبه دوم بهترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان قرار دارد، امیدوار است که با حضور در این دیدار‌های دوستانه و همچنین مسابقات قهرمانی یورو، بتواند رکورد تاریخی ستاره ایرانی را بشکند و بالا‌تر از علی دایی در رتبه اول بهترین گلزنان ملی تاریخ فوتبال جهان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان پرتغالی ها اما شرایط سختی را پشت سر خواهد گذاشت؛ چرا که تیم ملی پرتغال در مسابقات یورو و همچنین بازی‌های دوستانه خود با تیم‌های بزرگی بازی خواهد کرد. تیم‌هایی که شاید گلزنی مقابل آن‌ها بسیار سخت‌تر از سایر تیم‌های فوتبال اروپا باشد.

پرتغالی‌ها امشب مقابل اسپانیا قرار خواهند گرفت و در مسابقات یورو نیز در گروه خود باید به مصاف تیم‌های آلمان و فرانسه بروند. تیم‌هایی که شاید شکسته شدن رکورد علی دایی توسط رونالدو را کمی به تعویق بیندازند و همچنان این رکورد را برای ایرانی‌ها نگه دارند.

تیم ملی پرتغال در گروه F یورو در کنار تیم‌های آلمان، فرانسه و مجارستان قرار دارد. پرتغالی‌ها در اولین دیدار خود ۲۵ خرداد به مصاف تیم ملی مجارستان خواهند رفت.

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ فوتبال عربستان، تیم النصر با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

گل دقیقه ۶۸ آیمریک لاپورت برای پیروزی یاران رونالدو کافی بود.

النصر با کسب این پیروزی خارج از خانه ۷۱ امتیازی شد و رتبه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با ۸۰ امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم