Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:35:09 GMT

پاداش چشمگیر جوایز ورزشکاران ناشنوا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۷۸۹۴

پاداش چشمگیر جوایز ورزشکاران ناشنوا

رییس فدراسیون ناشنوایان از افزایش پاداش مدال آوران این رشته در رقابتهای بین المللی آینده خبر داد و گفت: پاداش قهرمانان ناشنوا در رقابتهای بین المللی آینده به میزان ۶۰ درصد قهرمانان المپیک و پارالمپیک خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون ناشنوایان مهران تیشه گران اظهار کرد: بحث افزایش پاداش مدال آوران ناشنوا پس از مدت ها پیگیری یکماه پیش در شورای معاونین وزارت ورزش به تصویب رسید، به طوری که پاداش قهرمانان ورزشکاران ناشنوا پس از این به میزان ۶۰ درصد ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این اتفاق انگیزه و امیدواری را در بین ورزشکاران ناشنوا چند برابر خواهد کرد.

  وی ضمن تشکر از پیگیریهای وزارت ورزش برای افزایش حقوق مدال آوران ناشنوا، گفت: امیدوارم در دولت آینده مدال آوران ناشنوا بتوانند پاداش خود را براساس آن چیزی که مصوب شده، دریافت کنند.   تیشه گران همچنین در خصوص تحت حمایت قرار گرفتن ورزشکاران ناشنوا زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک، گفت: این مساله باید از سوی فدراسیون جهانی ناشنوایان تایید و مورد موافقت قرار بگیرد که متاسفانه فدراسیون جهانی موافقت نمی کند.   رییس فدراسیون ناشنوایان در پایان در مورد میزبانی مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در جزیره کیش افزود: سعی ما بر این است که از هر فرصتی برای مطرح شدن جایگاه ناشنوایان استفاده کنیم تا بهتر دیده شوند. برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک نیز با همین دیدگاه در کیش در نظر گرفته شد تا ورزشکاران ناشنوا در آینده بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزشکاران ناشنوا مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند