Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی برگزار شد.

تیم ملی ایران بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل هنگ کنگ، ساعاتی قبل بدون حضور ترکیب اصلی بازی دیشب، به تمرین پرداخت.

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران در آغاز مجدد رقابت‌های انتخابی جام جهانی توانست هنگ کنگ را با پیروزی ۳ بر یک شکست دهد و آماده مصاف حساس با بحرین شود. 

* تیم ملی امروز (جمعه) صبح بدون حضور بازیکنان اصلی مقابل هنگ کنگ به تمرین پرداخت که نخستین تمرین این تیم در این ساعت از روز در بحرین محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* در تمرین امروز، به جز یازده ملی‌پوش حاضر در ترکیب اصلی برابر هنگ‌کنگ، سایر بازیکنان زیر نظر اسکوچیچ به بررسی برنامه‌های فنی پرداختند. 

* ملی‌پوشان غایب در تمرین، به انجام تمرینات ریکاوری پرداختند تا انرژی از دست رفته مقابل هنگ کنگ بازیابی شود و برای دیدار با بحرین در روز دوشنبه آماده می شوند. 

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها حضور پنجعلی در ترکیب با پیروزی 4-1 بر سیدجلال! / نتایج تیم منتخب قرن (9) ایران - هنگ کنگ؛ فقط برای شروع بد نبود / تحلیل فنی گل مهدی طارمی به چلسی، بهترین گل فصل باشگاه پورتو شد پدر سرخیو آگوئرو: اشک های گواردیولا را باور نمی کنم؛ او همیشه می خواهد خودش نقش اول باشد خوان لاپورتا تایید کرد: کومان در فصل 22-2021 هم سرمربی بارسلونا خواهد بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!