Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، با تسلیت سالروز وفات معمار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام 15 خرداد، اظهار کرد: انسان باید قدر کسانی که خدمت می‌کنند را بداند، امروز سالروز وفات انسان بزرگی است که ملت ایران را با پیروزی انقلاب اسلامی از زیر ظلم حکومت 2500 ساله شاه ظالم نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امام راحل در چنین روزی با عروج ملکوتی خود ملتی را داغدار کرد و جانشین بر حق ایشان سکان این کشتی نجات‌بخش را در دست گرفت.

امام جمعه سنندج در ادامه افزود: توجه به رعایت میزان مصرف آب و برق برای جلوگیری از قطعی و ایجاد مشکل برای دیگران ضروری است.

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم زیاده‌روی در مصرف موجب شود دیگران از این نعمت‌های حیات‌بخش بی‌بهره باشند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مدیریت مصرف تنها به سازمان و دستگاه خاصی اختصاص ندارد، کفت: همه باید در این راستا تلاش کنیم و خود را در قبال دیگران مسئول بدانیم.

وی در ادامه به اهمیت موضوع انتخابات گریزی زد و گفت: شرکت در انتخابات وظیفه الهی است و شرکت نکردن در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز بی‌امری پروردگار تلقی می‌شود.

امام جمعه سنندج اذعان کرد: قرآن می‌فرماید کسانی که جواب دعوت خدا را ندهند و مشورت را مورد توجه قرار ندهند فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

مسئله انتخابات و شورا یک موضوع الهی است

وی با تاکید براینکه مسئله انتخابات و شورا یک موضوع الهی است، تصریح کرد: مکتب قرآن سراسر درس است و توجه به آن مسیر سعادت و خوشبختی است.

ماموستا رستمی از دین اسلام به عنوان مکتب رحمت و مهربانی نام برد و گفت: خداوند خطاب به پیامبر مکرم اسلام می‌فرماید از خطای امتت بگذر و با آنها در مسائل مختلف مشورت کند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات پیام وحدت برای جهانیان دارد، گفت: احساس مسئولیت، نظارت مردم بر مسئولین و مردم‌سالاری از دیگر پیام‌های مهم مشارکت در انتخابات است پس همه باید با بصیرت و آگاهی به این رسالت شرعی جامه عمل بپوشانیم.

وی اضافه کرد: مردم کردستان همواره با شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری خود در این عرصه سیاسی در کل کشور پیشتاز بوده‌اند.

امام جمعه سنندج افزود: انقلاب ما حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است همه باید با آگاهی و بصیرت در انتخابات شرکت کنی، و کسانی را به عنوان رییس جمهور و شورا انتخاب کنیم که بتوانند زمینه رفع مشکلات و خدمات‌رسانی را فراهم کنند.

وی با تاکید براینکه منتخبین مردم باید قدر تک تک آرای مردم را بدانند، گفت: رئیس جمهور منتخب مردم باید در مسیر رفع مشکلات و اقتدار کشور تلاش کند و با تکیه بر داشته‌ها و توانایی‌های داخلی زمینه رونق و توسعه را فراهم سازد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مهمترین مطالبه مردم است امیدواریم با انتخاب فردی اصلح زمینه تحقق این مطالبات فراهم شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی انتخابات امام سنندج امام جمعه سنندج ظلم ستم شاهی امام جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم و اوقات شرعی جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  اوقات شرعی جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ هجری شمسی برابر ۲۴ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و سوم می ۲۰۲۴ میلادی به شرح زیر است:

اذان صبح: ۰۳:۴۲ دقیقه
طلوع آفتاب: ۰۵:۱۴ دقیقه
اذان ظهر: ۱۲:۰۳ دقیقه
غروب آفتاب: ۱۸:۵۳ دقیقه
اذان مغرب: ۱۹:۱۲ دقیقه
نیمه شب: ۲۳:۱۷ دقیقه

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی جمعه ۱۴ اردیبهشت در یزد
  • تقویم و اوقات شرعی جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران