Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: نیت الهی و حضور یکپارچه مردم رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شیراز ، آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت 14 و 15 خردادماه و ابراز تسلیت برای شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: برنامه‌هایی برای این منظور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) تدارک دیده شده که مردم می‌توانند در چهارچوب‌ دستورالعمل‌های بهداشتی در این برنامه‌ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی درباره انقلاب اسلامی و حفظ و ادامه آن گفت: است امام در وصیت‌نامه خود رمز پیروزی انقلاب را در 2 نکته بیان کردند و باید تحلیل امام را از پیروزی نگاه کرد و نسبت به مابقی تحلیل‌ها بی‌توجه بود.

امام جمعه شیراز  افزود: امام خمینی (ره) نخستین رمز پیروزی انقلاب اسلامی را اخلاص و داشتن نیت و انگیزه الهی می‌دانند، در انقلاب اسلامی کار برای خدا و با انگیزه الهی بود و همین هم سبب شد که انقلاب اسلامی برخلاف آنچه تحلیلگران فکر می‌کردند به پیروزی برسد.

آیت‌الله دژکام با اشاره به دومین رمز پیروزی از زبان امام خمینی (ره) بیان کرد: نکته دوم اجتماع ملت بود چراکه همه یکپارچه و متحد انقلاب را حمایت کردند و در صحنه حاضر شدند؛ این دو عامل سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه امام برای حفظ انقلاب نیز راهکار دادند، تصریح کرد: امام در وصیت‌نامه خود فرموده که «اگر بخواهید انقلاب را ادامه دهید باید همین دو مسیر را بروید» یعنی باید هم نیت باید الهی داشته باشیم و هم متحد باشیم. 

امام جمعه کرمان: مردم با حضور حداکثری در انتخابات دولتی در تراز انقلاب اسلامی برگزینندنماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی: امام خمینی(ره) تبلور مردم‌سالاری دینی را در ایران به نمایش گذاشتنماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله: ایران در اوج اقتدار است / دشمن جرات کوچکتری تعدی و تعرضی به کشور را ندارد

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیت الهی دارد و در سختی‌ها این نیت الهی کارگشا است، بیان کرد: من و شما نیز باید کار برای خدا را تمرین کنیم باید حساب از خودمان بکشیم که آیا این کاری که می‌خواهیم انجام دهیم خدا راضی است یا خیر؟

امام جمعه شیراز با بیان اینکه متاسفانه گاه در عرصه مردم سالاری که می‌آییم اختلافاتی ایجاد می‌شود، گفت: همه باید حواسشان باشد که رقابت باشد اما کینه و دعوا و اختلاف نباشد تا مردم بهترین را انتخاب کنند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه دشمن بعد از 40 سال دست از دشمنی بر نداشته است، تاکید کرد: در این زمان خودمان نباید با هم دعوا داشته باشیم، باید در عین رقابت اختلافات را کنار گذاشت و وقتی بهترین‌ها انتخاب شدند، همه از آنها حمایت کنند.

وی با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی گفت: سخنان رهبری را که امروز بیان کردند، باید مرور کنیم تا در ذهنمان ثبت شود و به فرمایشات ایشان عمل کنیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امام وصیت کرده که همه در تمام انتخابات شرکت کنند، افزود: کسانی که محبت به امام دارند محبت خود را با عمل به وصیت نامه ایشان نشان دهند اینکه ادعا کنیم، اما عمل نداشته باشیم، زشت است.

آیت‌الله دژکام با اشاره به یکی از فرمایشات امام راحل درباره مسئولیت‌پذیری همه در سرنوشت کشور بیان کرد: امام فرموده که همه مسئول سرنوشت کشور و اسلام هستند و عدم حضور و مسامحه  ممکن است گناهی باشد که در راس گناهان کبیره است؛ امروز تضعیف موضع نظام اسلامی گناه است. 

وی با بیان اینکه امروز کشور مقابل دشمن ایستاده است و نباید با برخی از اظهارات نظام را تضعیف کرد، گفت: ممکن است اشتباهاتی نیز رخ دهد اما بخاطر یک اشتباه نباید اصل قضیه را زیر سوال برد ما حق نداریم به نظام اسلامی ضربه بزنیم روز قیامت اینها حساب کشیده می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه همه باید حاضر باشند و حمایت کنند تا در 28 خردادماه شاهد انتخاب باشکوه باشیم گفت: امید است که با یک انتخاب خوب که نتیجه‌اش حضور نیروهای ارزشی و حزب‌اللهی در مسئولیت‌ها است، کار و مشکل مردم حل شود.

انتهای پیام/424

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس امام جمعه شیراز انقلاب اسلامی ولی فقیه الله دژکام رمز پیروزی امام خمینی وصیت نامه آیت الله نیت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور