Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حضور چهره‌های نامدار و قهرمانان المپیک و جهان که علاقمند به مربیگری هستند، برای بالا بردن علم آموزش و انتقال داشته‌های فنی خود به نسل بعدی و پشتوانه‌های کشتی، اقدامی بسیار ارزشمند و امیدوار کننده است که برای نخستین‌بار به‌صورت رسمی دراین کلاس انستیتو به اجرا درآمد. 

به‌غیر از نامداران و قهرمانانی که دراین دوره آموزشی شرکت کردند، بسیاری از مدال‌داران و عنوان‌داران المپیک و جهانی کشورمان نیز هستند که هنوز در چنین کلاسهایی شرکت نکرده‌اند ولی براساس عشق و علاقه‌ای که به کشتی داشته و دارند، تمام آموخته‌های فنی، نحوه مبارزه و مقابله با حریفان داخلی، خارجی و افتخارآفرینی‌های خودرا به‌صورت سنتی (همانگونه که خودشان تا به‌حال اکثراً از مربیان سنتی و بومی آموخته و یاد گرفته‌اند) به علاقمندان و پشتوانه‌های کشتی به‌عنوان نسل بعدی و ادامه دهنده راه پرافتخار ولی سخت و دشواری که خود طی کرده‌اند، انتقال می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قطعاً و بدون‌شک حضور کمیل قاسمی، رضا یزدانی، طالب نعمت‌پور، مصطفی حسین‌خانی، یداله محبی، بهمن تیموری، عباس دباغی، و …..که برای به‌روز کردن داشته‌های فنی خود در کلاسهای تئوری و عملی انستیتو کشتی شرکت کردند، ازنظر فنی یا عشق و علاقه به آموزش، چیزی از بعضی معلمان، مربیان و مدرسان کشتی یا حتی انستیتو کم نداشته و ندارند، اما همین قهرمانان و مدال‌داران جهان و المپیک پذیرفته‌اند که آموزش و مربیگری، شرایطی متفاوت با قهرمانی و تلاش برای کسب افتخار دارد. 

کمیل قاسمی اکنون بعد ازخاتمه دوران قهرمانی به‌خوبی می‌داند و به این نتیجه رسیده با بالا بردن علم آموزش در کنار تجربیات ارزشمند المپیکی و جهانی، خیلی بهتر می‌تواند داشته‌های فنی خود را به نسل جوان و پشتوانه‌های کشتی منتقل کند. 

نامداران دیگری مثل صادق گودرزی، سعید عبد ولی، پرویز هادی، سعید ابراهیمی، افشین بیابانگرد، میثم نصیری، عزت‌اله اکبری، بهنام احسان‌پور و ….. بعضاً براساس همان عشق و علاقه‌ای که به کشتی دارند، مدتهاست آموزش کشتی‌گیران و انتقال داشته‌های فنی خود را به نوجوانان و جوانان انجام می‌دهند، یا درآستانه خداحافظی با دنیای قهرمانی و شروع مربیگری و آموزش پشتوانه‌های کشتی هستند.

 ولی اگر برنامه و هدف انستیتو فدراسیون‌کشتی مبنی‌بر آموزش فن‌انتقال داشته‌های‌فنی به همه قهرمانان به‌صورت آکادمیک و علمی، ادامه یافته و با استقبال نسل افتخارآفرین کشتی مواجه شود، بدون‌شک آینده‌کشتی و قهرمانی، باآموزش اصولی و هدفمند پشتوانه‌های ورزش‌اول کشور، تضمین شده و می‌توانیم نسبت به نتایج آتی کشتی‌گیران کشورمان امیدوارتر و دلگرم‌تر باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد داشته های فنی خود پشتوانه های کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟

در شرایطی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن، قرار است یک سال دیگر در این باشگاه در تیم ژابی آلونسو بازی کند، به نظر می‌رسد بایرن تلاش‌های خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است.

اولی هوینس، کلید آینده موفق بایرن را در توسعه جوانان می‌بیند و در برنامه تلویزیونی هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه‌های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، این رقابت گسترده‌تر خواهد بود. به عقیده او موسیالا و پابلوویچ، دو بازیکن بایرن، دو انتقال بزرگ آینده فوتبال جهان را رقم خواهند زد و همچنین فلورین ویرتز که یک بازیکن جوان است و می‌تواند یک انتقال بزرگ پیش رو داشته باشد.

هوینس پیش از این گفته بود ما می‌توانیم صد میلیون یورو را یک‌بار صرف هری کین کنیم و شاید روی یک بازیکن آلمانی، اما نه چهار یا پنج بار. منظور او از بازیکن آلمانی، همین ویرتز بود که سال آینده نیز در بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتز در فهرست توپ طلای اروپا حضور دارد و در جام ملت‌های اروپا نیز از بازیکنان ثابت تیم ملی خواهد بود، به نظر می‌رسد مونیخ کار بسیار دشواری برای انتخاب این ستاره نوپا داشته باشد؛ هم‌تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن که پس از یک مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشتی درخشان به بوندسلیگا داشته و در صدر ستارگان این لیست قرار دارد.

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه