Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، بر اساس مطالعه مستقلی درباره App Store، مشخص شد که این فروشگاه متعلق به iOS، سال گذشته ۶۴۳ میلیارد دلار صورتحساب و فروش داشته، که عمده این فروش‍‌ها شامل خرید‌های درون برنامه‌ای و فروش آگهی‌های اپل است. این رقم ۲۴ ٪ بیشتر از ۵۱۹ میلیارد دلاری است که اپ استور اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش AppleInsider، یک مطالعه تحت عنوان "چشم انداز جهانی در مورد اکوسیستم اپ استور اپل" نشان می‌دهد که نه تنها توسعه دهندگان برنامه‌های iOS در سال ۲۰۲۰ تجارت خود را گسترش داده اند، بلکه مشتریان خود را نیز گسترش داده اند.

سلطه توسعه دهندگان کوچک بر اپ استور

همچنین مشخص شد که از سال ۲۰۱۵، تعداد توسعه دهندگان کوچک در اپ استور ۴۰ درصد رشد کرده است. منظور از توسعه دهنده کوچک یعنی کمتر از ۱ میلیون بارگیری و کمتر از ۱ میلیون دلار درآمد داشته باشد و ۹۰ ٪ از توسعه دهندگان App Store با این تعریف مطابقت دارند. همچنین ۲۵ ٪ از توسعه دهندگان کوچک، موفق شده اند که درآمد خود را در طول ۵ سال گذشته، ۲۵ ٪ در سال افزایش دهند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که نزدیک به ۸۰ ٪ از توسعه دهندگان کوچک اپ استور، در کشور‌های مختلف حضور دارند. به طور کلی، اپ استور در بیش از ۱۷۵ کشور دنیا در دسترس است و از بیش از ۴۰ زبان مختلف، ۴۵ ارز مختلف و بیش از ۲۰۰ روش پرداخت مختلف پشتیبانی می‌کند.

تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل گفت: "برنامه‌هایی که از طریق همه گیری به آن‌ها اعتماد کرده ایم از بسیاری جهات در زندگی تغییر ایجاد کرده اند، از مواد غذایی موجود در خانه‌ها و ابزار‌های آموزشی برای والدین و مربیان تا دنیای بازی‌های خیالی و رو به گسترش سرگرمی. نتیجه فقط برنامه‌های باورنکردنی برای کاربران نیست: این شغل‌ها، فرصت‌ها و نوآوری‌های ناگفته‌ای دارد که می‌تواند برای سال‌های زیادی به اقتصاد جهانی قدرت دهد. "

البته باید اشاره کرد که اپ استور به دلیل سیستم پرداخت درون برنامه‌ای خود، اختلافاتی نیز با توسعه دهندگان دارد و حتی از این شرکت چند شکایت هم شده است.

مثلا ماه گذشته اپیک و اپل یک دادگاه دو هفته‌ای را به پایان رساندند و ما انتظار داریم که قاضی تصمیم خود را در سه ماهه سوم سال اعلام کند. از آنجا که اپل به کاربران iOS و iPadOS اجازه نصب برنامه از هر فروشگاه دیگری خارج از App Store را نمی‌دهد، شرکت اپل و اپ استور را ضد رقابتی می‌نامند.

بیشتر بخوانید

جزئیات و تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۱ مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اپ استور شرکت اپل اخبار فناوری اپ استور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، نظرسنجی منتشر شده در روز یکشنبه نشان داد که رای‌دهندگان آمریکایی با اختلاف ۴۹ به ۴۳ درصدی از ترامپ در رقابت فرضی یک به یک با بایدن حمایت می‌کنند. این در مقایسه با ۴۹ به ۴۵ درصد جمهوری‌خواهان نسبت به حضور این دموکرات فعلی در ژانویه است.

این نظرسنجی نشان داد، در صورتی که میدان کامل رقبا در نظر گرفته شود، مثل زمانی که رای‌دهندگان در ماه نوامبر به پای صندوق‌های رای می‌روند، ترامپ برتری بیشتری دارد. او با اختلاف ۴۲ به ۳۳ درصد نسبت به بایدن جلو است و پس از آن ۱۵ درصد برای رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل انتخابات آمریکا در نظر گرفته می‌شود. ۱۰  درصد باقیمانده از نامزدهای حزب سوم حمایت کرده‌اند یا فعلا تصمیمی ندارند.

دو سوم رأی‌دهندگان ایالات متحده نمی‌دانند که چگونه کسی می‌تواند از بایدن حمایت کند، در حالی که ۵۲ درصد می‌گویند که در هیچ شرایطی شانسی برای رأی دادن به رئیس‌جمهور فعلی وجود ندارد. در مقایسه، ۶۳ درصد از پاسخ‌دهندگان نمی‌توانند ببینند که چگونه کسی می‌تواند از ترامپ حمایت کند و ۴۷ درصد می‌گویند که شانسی برای رای دادن به او وجود ندارد.

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد که تنها ۴۷ درصد از رای‌دهندگان از نامزدهایی که باید انتخاب کنند، از جمله ۴۴ درصد دموکرات‌ها و ۶۳ درصد از جمهوری‌خواهان راضی هستند. ۵۸ درصد از رأی‌دهندگان نظر منفی نسبت به بایدن دارند، در حالی که ۵۳ درصد نظر منفی نسبت به ترامپ دارند.

تنها ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که بایدن به طور قانونی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیروز شد و این بدون تغییر نسبت به زمانی است که همین سوال پس از شورش کنگره آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱ پرسیده شد.

نظرات درباره دوره ریاست جمهوری ترامپ از زمان خروج او از ریاست جمهوری بهبود یافته است. با نگاهی به عملکرد او، ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ریاست جمهوری ترامپ یک «موفقیت» بود، در حالی که این رقم در نظرسنجی پس از شورش، ۴۵ درصد بود. در مقایسه، ۳۹ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند دوره ریاست جمهوری بایدن موفقیت‌آمیز بوده است.

به طور مشابه، از هر ۱۰ آمریکایی، شش نفر از عملکرد بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ناراضی هستند. بایدن در مدیریت چندین موضوع مهم برای رای‌دهندگان، از جمله ۶۶ درصد نارضایتی در بحث اقتصاد، ۷۱ درصد نارضایتی از تورم و ۷۱ درصد نارضایتی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، امتیازات پایینی دریافت می‌کند. تنها از هر ۱۰ آمریکایی چهار نفر معتقدند که ایالات متحده «مسئولیت دارد» درگیر درگیری‌های غرب آسیا باشد.

ترامپ، بایدن و متحدان او را متهم کرده است که تلاش می‌کنند نامزدی او را از طریق سیستم قضایی منحرف کنند. این رئیس‌جمهور سابق در چهار کیفرخواست جداگانه با ۹۱ اتهام روبروست. یک نظرسنجی سی‌ان‌ان هم که پنج‌شنبه منتشر شد، نشان داد که تنها ۱۳ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند با ترامپ مانند سایر متهمان رفتار می‌شود و تنها ۴۴ درصد مطمئن هستند که هیئت منصفه انتخاب شده در پرونده ترامپ، حکم عادلانه‌ای صادر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم