Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: شرکت در انتخابات پیام وحدت، یکدلی، احساس مسوولیت، نظارت مردم بر مسوولین و مردم‌سالاری است.

وی با بیان اینکه مردم کردستان همیشه حضور خود را در عرصه انتخابات نشان داده‌اند و در راستای وفاداری به وطن خود پیشقدم بوده‌اند، تاکید کرد: باید این پیام را به دنیا بدهیم مردم کردستان همیشه وطن دوست بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه سنندج با اشاره به اینکه پیامبر(ص) همه مردم را در مقابل جامعه مسوول می‌داند، افزود: مردم افرادی صالح، صادق، درستکار، آگاه از درد و رنج محرومین، مورد اعتماد، دغدغه مند و قانونمدار را انتخاب کنند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: مردم با بهره‌مندی از نعمت اسلام و ایمان، در مقابل رژیم ستم‌شاهی، هشت سال جنگ و تحریم‌ها ایستادند و باز هم ایستادگی خواهند کرد، بنابراین باید قدر این ملت را دانست.

وی با اشاره به حدیث "حب الوطن من الایمان" گفت: علاقه به مملکت، جزوی از ایمان است، بنابراین با شرکت در انتخابات وطن دوستی خود را نشان دهیم و نسبت به این امر مهم بی‌تفاوت نباشیم.

امام جمعه سنندج یادآور شد: اگر کسی در انتخابات شرکت نکند با خواسته قرآن مخالفت کرده، چرا که خداوند دستور به اداره جامعه به شیوه‌ای شورایی داده است.

ماموستا رستمی‌ با بیان اینکه باید قدر انسان‌های تلاشگر و دلسوز مردم را دانست، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در برابر حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی ایستاد و پس از رهبری در دوران هشت ساله دفاع مقدس، کشتی انقلاب را به ساحل امن رساند، پس باید قدردان زحمات آن مرد بزرگ باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار مصرف درست آب و برق در شرایط کنونی و با توجه به خشکسالی و گرمای هوا شد و افزود: نباید در مصرف برق و آب اسراف کنیم، همچنانکه در قرآن کریم هم به مصرف صحیح نعمت‌های خداوند تاکید شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کردستان مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور کردستان مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور سنندج اخبار کنکور جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود