Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وجود مشکلاتی مثل تورم، کم ارزش شدن پول ملی و برخی مشکلات نمی‌تواند موجب قهر از انتخابات شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: تلاش رسانه‌های معاند در خصوص حضور نیافتن مردم در انتخابات تلاش بیهوده‌ای است که با هوشیاری مردم و شرکت گسترده در انتخابات خنثی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: ما باید خود را در نتیجه انتخابات دخیل کرده و منویات امام و رهبر انقلاب را ملاک قرار دهیم.

وی افزود: البته دشمن تلاش می‌کند تصویر مخدوشی از نظام را نشان داده و با ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده و دروغ پراکنی و دوگانگی، مردم را نسبت به حضور در پای صندوق‌ها سست کند.

آل هاشم ادامه داد: بر این اساس از مردم قهرمان تبریز و آذربایجان می‌خواهم با حضور در انتخابات پیشتازی خود را در مسیر انقلاب نشان دهند تا بار دیگر پیشتازی مردم آذربایجان و تبریز در تاریخ انقلاب باقی بماند.

امام جمعه تبریز همچنین تاکید کرد: در انتخابات شورا‌های شهر سعی کنیم به کسانی رای دهیم که دارای روحیه بسیجی بوده و همچنین نسبت به وظایف قانونی شورای شهر آشنا باشند.

آل هاشم اضافه کرد: کسانی باید برای شورای شهر و روستا انتخاب شوند که با دوری از مناقشات جناحی تنها به فکر خدمت به مردم و دارای سابقه درخشان در خدمت به مردم باشند و نباید کسانی که تنها با هدف انتخاب شهرداران مناطق به شورا می‌روند انتخاب شوند و افراد باید دارای نیتی الهی باشند.

وی تاکید کرد: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نه تنها برای خود فرد انتخاب کننده بلکه برای کل کشور تاثیر دارد بر این اساس باید انتخاب درستی داشته باشیم.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: باید مکانیزمی را ایجاد کنیم تا مردم نسبت به آینده امیدوار باشند و من از مردم تبریز و آذربایجان قهرمان می‌خواهم همانطور که همیشه و در دوران مختلف انقلاب پیشتاز بوده اند، امسال نیز با حضور هرچه بیشتر در انتخابات پیشتاز شوند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطر نشان کرد: کسانی که روحیه دینی ندارند نیز باید در سرنوشت کشور دخیل شوند و بخاطر ایران عزیز و قهرمان در این انتخابات شرکت کنند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین تاکید کرد: برای به دست آوردن چند رای بیشتر، مبادا به دیگر کاندید‌ها تهمت زده شود.

وی با بیان اینکه بهترین تقوا، رعایت اخلاق در انتخابات است، اظهار کرد: کاندیدا‌ها و هوادارنشان در انتخابات شورا و ریاست جمهور کاندیدای خود را معرفی و به اثبات برسانند و از تخریب کاندیدا‌های دیگر پرهیز کنند.

وی همچنین با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: ایستادگی امام در برابر مستکبرین و اعتقاد ایشان به وحدت مسلمانان نباید فراموش شود و رهبر معظم انقلاب نیز همان خط و مشی امام را ادامه دادند و همانند امام به ما درس ایستادگی و مقاومت را یاد می‌دهند.

وی همچنین گفت: خدا محوری، حق پذیری، توکل بخدا در برابر دشمنان، وقت شناسی، نظم، آراستگی و بهداشت فردی، آرامش خاطر، شجاعت، هنر ورزی و هنر دوستی، برخورد با نظام بین الملل بعد از تسخیر لانه جاسوسی، رفتار امام در محور سیاست خارجی، عدم اتکا به غرب و شرق، حفظ کیان کشور و تمامیت ارضی، دعوت به ارزش‌های توحیدی، دفاع از شرافت نظام و مبارزه راهبردی با رژیم غاصب صهیونیستی از ویژگی‌های بارز امام است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد: رهبر انقلاب امروز سخنان ارزشمندی را بیان کردند و فرمودند که مهمترین ابتکار امام، انقلاب اسلامی بود و برای هیچ نظامی به اندازه جمهوری اسلامی توسط افراد و گروه‌های مختلف پیش بینی زوال نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مورد قیام ۱۵ خرداد مردم قم نیز اظهار کرد: ۱۵ خرداد مفتاح نجات اسلام، سند جنایت رژیم پهلوی، سند مخالفت ملت با استعمار جهانی و سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام بود که اکثر قیام کنندگان و شهدای این روز از طبقه‌ی محروم جامعه بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیدمحمدعلی آل هاشم تورم قهر با انتخابات امام جمعه تبریز آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است