Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-09@02:13:18 GMT

فروش امباپه، رونالدو را به پاریس می رساند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۸۹۳۱

فروش امباپه، رونالدو را به پاریس می رساند

آفتاب‌‌نیوز :

با اتمام فصل فوتبال باشگاهی در قاره اروپا، هواداران و رسانه ها منتظر نقل و انتقالاتی هستند که شایعاتش هفته ها و ماه هاست به گوش می رسد.

از جمله نقل و انتقالات مهمی که پیش بینی می شود در تابستان امسال رخ دهد، حضور امباپه در تیم رئال مادرید می تواند باشد.

این مهاجم 22 ساله به تمدید قراردادش با پاریسی ها تمایلی نشان نداده و حالا که رئال،‌ کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی استخدام کرده، منتظر است تا پیشنهادی قابل توجه از طرف کهکشانی ها بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش روزنامه گازتادلواسپورت، چنین پیشنهادی احتمالا در آینده ای نزدیک به ستاره تیم ملی فرانسه ارائه خواهد شد.

البته اگر او با شرایط خوبی مواجه شود، حتی می تواند بر آینده کریستیانو رونالدو، اعجوبه تمام نشدنی و پرتغالی یوونتوس تاثیرگذارد.

براساس آنچه این نشریه گزارش کرد، در صورتی امباپه مسافر مادرید شود، پاریسی ها دست به کار خواهند شد و برای جانشینی گلزن جوان با رونالدو تماس خواهند گرفت.

سران سن ژرمن دراین حال علاقمند هستند بتوانند از توانایی های گلزن با تجربه پرتغالی به جای امباپه در خط حمله خود استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رونالدو ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود

به گزارش ورزش سه، با تغییرات در باشگاه پورتو و ریاست آندره ویلاش بواش، سرمربی سابق، دستیار سابق مورینیو و رئیس تازه پورتو، گاتزتا دلو اسپورت اینطور گزارش داده که سرمربی این باشگاه به سمت درهای خروجی پورتو حرکت خواهد کرد، اگرچه او در تمام این سال‌ها نتایج فوق‌العاده‌ای را با آبی و سفیدها کسب کرده است.

خورخه مندس، مدیربرنامه‌های مشهور پرتغالی، از دلایل این جدایی است و کونسیسائو را ترغیب به باز کردن درهای خروجی پورتو کرده است.

میلان که با حقوقی بالغ بر چهار میلیون یورو در ازای هر فصل منتظر اوکی این سرمربی جنگجوی پرتغالی است، گزینه‌های دیگری را هم زیر نظر دارد اما به نظر‌ می‌رسد اولویت آنها بر استخدام کونسیسائو باشد. آنطور که گاتزتا نوشته قطعا اوضاع بین دو طرف پیش رفته و به مباحث مالی رسیده است!

نکته جالب انتقال مهدی طارمی به اینتر و احتمال دیدار این دو در دربی دلا مادونینا است.

دیگر خبرها

  • حمله تند گزارشگر سرشناس فرانسوی به امباپه: «نگویید بهترین دنیا است؛ هیچ کاری نمی کند!»
  • آرزوی آزمون برای امباپه برآورده نشد
  • دورتموند با حذف پاریس به فینال لیگ قهرمانان رسید؛ تیرک دروازه بزرگترین دشمن یاران امباپه!
  • کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • دورتموند با هوملس پاریس را مغلوب کرد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها فینالیست شدند
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید