Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، روسای جمهور صربستان و آرژانتین در جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از آغاز تولید واکسن اسپوتنیک در کشور‌های خود خبر دادند.

پسکوف، سخنگوی کرملین در حاشیه نشست بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) به خبرنگاران گفت: روسای جمهور آرژانتین و صربستان با همکاری مسکو تولید واکسن اسپوتنیک را در کشور‌های خود راه اندازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) در ماه مارس اعلام کرد که با موسسه تورلاک صربستان برای تولید واکسن اسپوتنیک روسیه برا یجلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور به توافق رسیده است.

آرژانتین، به نوبه خود، نخستین کشور آمریکای لاتین بود که تولید واکسن ویروس کرونا را در ماه آوریل آغاز کرد.

پیشتر، رودریگو یانز، معاون اقتصاد بین الملل وزارت امور خارجه شیلی، در حاشیه نشست بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) اعلام کرد که شیلی می‌خواهد واکسن اسپوتنیک وی روسیه را برای مقابله با ویروس کرونا خریداری کند و مذاکرات در این زمینه در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن اسپوتنیک دولت آرژانتین دولت صربستان دولت روسیه واکسن کرونا شیوع کرونا واکسن اسپوتنیک تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت