Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام  سید خلیل حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان اظهارداشت:یکی از ارزشمندترین چیزهایی که امام (ره)برای ما بر جا گذاشت جمهوری اسلامی بوده و  این رایی است که به صندوق می‌اندازیم.

وی تصریح کرد: ما در انتخابات وظیفه مهمی داریم امروز دشمن به شدت تلاش می‌کند که یک ناامیدی برای جامعه حاکم کند ولی هر سال مردم به گونه‌ای چشم دشمن را با حضور پرشکوه خود کور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: حق و تکلیف است که در انتخابات حضور پرشکوهی پیدا کنیم لذا وظیفه اول ما این است که با شرکت در انتخابات توی دهان دشمنان بزنیم.

وی افزود: ما در انتخابات بر اساس احساسات نباید انتخاب کنیم زیرا رای دادن پیامدهایی دارد و این انتخاب‌های ما و این مسوولیتش بر عهده ماست چراکه ما خودمان انتخاب کردیم.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: در هفته پیش‌رو مناسبت‌های متعددی را داریم که یکی از آنها ارتحال امام راحل، انتخاب رهبر معظم انقلاب و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد بوده که قابل توجه است.

وی افزود: امروز جمعه چهاردهم خرداد مصادف با ۲۳ شوال در تقویم رسمی انقلاب اسلامی ارتحال جانسوز امام(ره) در سال ۱۳۶۸ را داریم که به روح پر فتوح آن عزیز درود و سلام می‌فرستیم.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: مناسبت دیگری که در روز شنبه ۱۵ خرداد ماه داریم مصادف با بیست و چهارم شوال یادآور قیام سال ۱۳۴۲ است که گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: ارزش هر انسانی به تأثیری است که در محیط پیرامون خودش می‌گذارد حالا اگر این تأثیر یک تاثیر مثبت باشد نشان‌دهنده بلوغ و عظمت پاکی یک انسان بوده و اگر خدای نخواسته تاثیر منفی باشد نشان‌دهنده نقص و تاریکی شخصیت فرد است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در تاریخ اسلام عالمانی که تاثیر درست از خودشان به یادگار گذاشته‌اند کم نداریم انسان‌هایی مثل شیخ طوسی‌ها، انسان‌های بزرگی مثل علامه حلی‌ها، سید رضی‌ها، سید مرتضی‌ها، شیخ مفیدها و علمای تاثیرگذار دیگریکه مایه افتخار ما هستند.

وی تصریح کرد: شخصیت‌هایی مثل سیدجمال الدین اسدآبادی‌ها، افرادی مثل شیخ محمدعبدو و علمای بزرگ که تاثیرهای بزرگی در جامعه گذاشته و در مقابل ظلم‌ها ایستاده‌اند کم نداریم.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: ما شخصیت‌هایی را داریم که تصویرشان در همه جا وجود دارد به جرأت می‌توان گفت امام راحل(ره) و یک شخصیت بزرگ، یک شخصیت الهی، یک مجتهد، یک فقیه، یک مرجع تقلید و صاحب شخصیتی بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: امام(ره) در عرصه اجتماعی یک رهبر، در عرصه ادبیات ادیب و در عرصه ایمان یک مومن بوده و تاثیری که این مرد بزرگوار گذاشت نه تنها محدود به کشور ایران، آسیا و خاورمیانه بلکه موثر به تمام عالم است. 
حجت الاسلام حسینی افزود: ما اگر بخواهیم در مورد شخصیت امام راحل صحبت کنیم کار بسیار سختی به شمار می‌رود نمی‌توان این کار را انجام داد چرا که ایشان دارای فضایل بسیاری بوده که قابل درک و فهم نیست.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات زاهدان دشمنان جمهوری اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

دریافت 7 MB کد خبر 6097124

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست