Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح از جمله سلاح و ابزار مهم تأیید نظام جمهوری اسلامی در دنیا بوده و دل مقام معظم رهبری و خانواده شهدا و ایثارگران و دلسوزان انقلاب و ایران اسلامی را شاد خواهد کرد.

کیومرث سرمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بی توجهی به وسوسه های دشمنان با تبلیغاتی که از طریق رادیو، تلویزیون بیگانه و فضای مجازی به راه انداخته اند و ارادت مردم به مبانی انقلاب و انقلابی گری و ارزش های نظام مقدس بدون شک توطئه و نقشه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را در انتخابات ۱۴۰۰ بار دیگر خنثی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به سی و دومین سالگرد امام خمینی(ره) و شخصیت والای امام راحل تصریح کرد: امام راحل ویژگی های متعدد و بارزی در وجود خود داشتند و با این ویژگی های  شخصیتی حرکت بزرگ و خیزش جهادی را ایجاد کردند که از جمله ویژگی های قابل توجه ایشان از نظر اهل علم و تفحص  خداباوری، مردم باوری و خودباوری بود.

سرمدی با بیان اینکه خداباوری روش، بیان و عمل امام راحل را تحت الشعاع قرار داده بود و به این ویژگی خداباوری و اعتقاد به خدا ایمان داشت، تصریح کرد: امام راحل بر این باور بود که با همراه مردم بودن می توان به اهداف و عمل به دستورات اسلام دست یافته و باید علاوه بر این ویژگی ها به خود نیز اعتقاد و اعتماد داشت. 

وی با اشاره به اینکه ویژگی های امام(ره) منجر به نهضت استقامت، شجاعت و ایثارگری در مقابل دشمن شد و حرکت امام تبلور سال ۱۳۵۷ را در تاریخ رقم زد، تصریح کرد: امروز ویژگی های امام راحل در وجود مقام معظم رهبری متبلور شده است. 

سرمدی خاطرنشان کرد: نکته ای که باید خطاب به برخی مسئولان گوشزد کرد آن است که امام راحل خود دارای باور زندگی ساده و بی توجه به تجملات دنیا بود و از ثروت عظیم شیعیان و مسلمانان چیزی برای خود نخواست.

وی با اشاره به دیدار تصویری اخیر مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار مجلس را بعد از گذشت یک سال مجلس پرتلاش و تاب آور و دلسوز دانسته و نمره مقام معظم رهبری به مجلس نشان تلاش و تاب آوری بود.

سرمدی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس نسبت به اعتماد به مردم داشتن اظهار کرد: مقام معظم رهبری از نمایندگان خواستند که همواره با مردم باشند و حضور خود را در منطقه خود ترک نکنند. 

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته از ۳۶۵ روز سال ۱۱۱ روز را در شهرستان حضور داشته ام و از ۷۵ درصد روستاهای شهرستان بازدید کرده ام و مشکلات آنها را بررسی داشته ام، گفت: مقام معظم رهبری تأکید کردند که در هر پست و مقام دلسوز مردم بوده و از هر فرصتی برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم و از ناملایمات دلسرد نشوید و راه تلاش شما درست بوده و در این راه پرتلاش پیش بروید.

سرمدی یادآور شد: مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان  فرمودند مردم و قانون به شما قدرت استیضاح، سوال و تحقیق و تفحص داده اما یادتان باشد از این قدرت برای منافع شخصی و حقوقی و قبیله ای خود سوءاستفاده نکنید چراکه ممنوع است و محل بازخواست مردم و خداست.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای با انتخاب فرد اصلح بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان می کوبند، انتظار مردم نیست که گرفتاری های چند ساله یکباره حل شود اما به مردم اعتماد و اعتقاد داشته و به بیت المال و جوانان به عنوان سرمایه و پشتوانه مملکت توجه شود چراکه اشتغال و معیشت جوانان برای جامعه امنیت می آورد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ سالگرد ارتحال امام خمینی ره مقام معظم رهبری امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد

ایسنا/ایلام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: رفتار خشن دولت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی ماهیت دروغین لیبرال دموکراسی غربی را افشا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی‌نیا در تجمع جامعه دانشگاهی دانشگاه ایلام در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق» که توسط دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت، اظهار کرد: این عملیات به افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی پایان داد.

وی وحشی‌گری و رفتار خارج از عرف پلیس ایالات متحده در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادی‌خواه و معترض به جنایات رژیم صهیونیستی را نشانه اضمحلال حکومت ایالات متحده آمریکا دانست و گفت: در سال ۱۴۰۱ دولت آمریکا به همراه دیگر کشورهای غربی توطئه‌ای پیچیده را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی کردند، اما امروز به فضل الهی ایران اسلامی در آرامش و امنیت است، اما خود آمریکا با بحران روبروست.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام، با اشاره به آیه ۵۶ سوره مائده: «وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ»، و وعده صادق خداوند در پیروزی جبهه حق، یادآور شد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۶ در دیدار با «دانیل اورتگا»  رئیس جمهور وقت کشور نیکاراگوئه بحث افول قدرت جهانی ایالات متحده آمریکا را مطرح کردند، که حوادث جهانی و داخلی کشور آمریکا، به خوبی نمایانگر این واقعیت است.

  حسینی‌نیا، افزود: همچنین صاحب نظران مطرحی، همچون: «ساموئل هانتینگتون»، «فرانسیس فوکویاما» و «نوام چامسکی» به صراحت در نوشته‌های خود موضوع افول قدرت آمریکا را مطرح کرده‌اند.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با بیان اینکه رفتار خشن دولت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی ماهیت دروغین لیبرال دموکراسی غربی را افشا کرد، تصریح کرد: رژیم کودک کش و گرگ صفت اسرائیل دهها هزار انسان بی‌گناه را در غزه به خاک و خون کشیده است، اما آمریکا و متحدانش با تمام توان از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند، که این موضوع نشانه پوشالی بودن شعار حقوق بشر و آزادی مورد تأکید این کشورهاست.

در ادامه شرکت‌کنندگان در این تجمع با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل»، سرکوب دانشگاهیان مدافع مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری