Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری روسیه امروز (جمعه) قانونی را امضا کرد که بر اساس آن اعضای سازمان‌های افراط‌گرا از کاندید شدن برای انتخابات منع می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اقدام از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه از سوی متحدان الکسی ناوالنی، منتقد کرملین با هدف به حاشیه کشاندن آنها از انتخابات پارلمانی سال جاری میلادی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویب و امضای این قانون درست چند روز پیش از آن صورت گرفته که دادگاهی در روسیه قرار است درباره ممنوع الفعالیت شدن بنیاد مقابله با فساد ناوالنی و گروه‌های منطقه‌ای آن رای دهد.

بر اساس این قانون، اعضا یا روسای این گروه‌ها که افراط گرا اعلام شده‌اند نمی‌توانند برای کاندید شدن در کرسی‌های دومای روسیه یا شرکت در انتخابات دوره‌ای سه تا پنج ساله اقدام کنند.

امضای این قانون با تولد ۴۵ سالگی ناوالنی همراه شده که آن را پشت میله‌های زندانی جشن گرفته که دارد حبس دو سال و نیم خود را می‌گذارند.

اگر دادگاه روسیه بنیاد مقابله با فساد ناوالنی و گروه‌های منطقه ای آن را افراط‌گرا بداند، مقام‌های این کشور اختیار دارند تا فعالان آن را حبس کرده و حساب‌های بانکی‌شان را مسدود کنند. دادگاه قرار است ۹ ژوئن برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه الکسی ناوالنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077195 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی