Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@07:53:30 GMT

تلاش عروس ترامپ برای جمع کردن گند پدر شوهرش

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۹۵۶۵

تلاش عروس ترامپ برای جمع کردن گند پدر شوهرش

 

به گزارش جماران به نقل از روزنامه هیل، «لارا ترامپ» عروس«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا گزارش های منتشر شده در رسانه ها درباره ترامپ به نقل از برخی افراد نزدیک به ترامپ مبنی بر انتصاب وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا در ماه آگوست آینده را تکذیب کرد.

لارا ترامپ همسر پسر ترامپ گفت:«تا جایی که من می دانم هیچ برنامه ای برای حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید در ماه آگوست وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..ولی شاید چیز دیگری وجود داشته باشد که من خبر ندارم».

پیش از این برخی رسانه ها گزارش دادند که دونالد ترامپ به نزدیکان خود می گوید که انتظار دارد با وجود شکست در انتخابات سال 2020، به عنوان رئیس جمهور آمریکا  در تابستان بازگردد.

به گفته «مگی هابرمن» خبرنگار نیویورک تایمز، ترامپ اخیراً نظریه توطئه ای را که در بین پیروان کیواِنان محبوب است طوطی وار تکرار کرده است: کیوانان در کنه خود یک تئوری توطئه فراگیر و بی‌اساس است که می‌ گوید دونالد ترامپ دارد مخفیانه با نخبگان شیطان‌ پرستی که کودکان را مورد آزار جنسی قرار می دهند و در دولت، بازار و رسانه‌ ها رخنه کرده‌ اند، می‌ جنگد. پیروان کیوانان باور دارند که این مبارزه نهایتا به روز حسابی ختم خواهد شد که در آن افراد سرشناسی نظیر هیلاری کلینتون دستگیر و اعدام می‌ شوند. خلاصه داستان این است، اما تعداد شاخه‌ ها، انحرافات و مباحث داخلی چنان زیاد است که کل ادعاهای کیوانان سر به فلک می‌ گذارد، و اغلب هم متناقض است. طرفداران کیوانان با در نظر گرفتن اتفاقات خبری، حقایق تاریخی و علم‌ الاعداد به نتایج خیره‌ کننده‌ ای می‌ رسند.

اظهار نظر ترامپ در مورد بازگشت اش با تمسخر آمریکایی ها در توئیتر روبرو شده است:

یک کاربر نوشت: اگر شک دارید که این رئیس جمهور سابق ممکن است باور داشته باشد که در ماه اوت «به کار خود بازگردد»، فقط نگاهی به وبلاگ او بیاندازید که پر از تفکرات واهی است.

کاربر دیگری نوشت: آیا یک اصطلاح پزشکی برای رئیس جمهور سابق مغلوب وجود دارد که گفته می شود به مردم می گوید انتظار دارد به زودی «به کار خود بازگردند؟»

و کاربر دیگری گفت: اگر فکر می کنید ترامپ دوباره به کار خود برگردد، احتمالاً هنوز منتظر هستید مکزیک هزینه دیوار را بپردازد.

رئیس جمهور سابق آمریکا که در آخرین رقابت انتخابات ریاست جمهوری به «جو بایدن» شکست خورد، از پذیرش نتیجه این انتخابات که در نوامبر 2020 برگزار شد خودداری کرده و همچنان به ادعاهای خود در خصوص این که پیروزی بایدن در این انتخابات در نتیجه تقلب گسترده بوده، ادامه می‌ دهد.

مگی هابرمان در یک توئیت که در ضمیمه آن یک ویدیو از یک گزارش سی ان ان در خصوص درخواست جنجالی اخیر «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا برای وقوع کودتای مشابه با کودتای میانمار در آمریکا قرار داشت، نوشت: ترامپ به چند نفر از کسانی که با آنها در ارتباط است گفته که انتظار دارد تا ماه اوت مجددا در سمت ریاست جمهوری منصوب شود .

هابرمان در ادامه متذکر شد که قرار نیست این اتفاق «در یک خلا رخ دهد» و به این اشاره کرد که چطور ترامپ «با امکان صدور کیفرخواست از سوی دادستان منهتن مواجه شود».

این خبرنگار نیویورک تایمز تاکید کرد رئیس جمهور سابق آمریکا تمرکز مطلق روی بازشماری‌ های آرای انتخابات داشته است.

روز سه‌ شنبه «دونی او.سالیوان» خبرنگار شبکه سی‌ ان‌ ان در توییتی نوشت: صحبت درباره کودتایی به سبک میانمار در آمریکا در بین برخی طرفداران ترامپ و معتقدان به «کیوانان» ماه‌ هاست که محبوب است.

پیشتر مایکل فلین مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا انجام کودتا علیه دولت این کشور را خواستار شد. فلین در جلسه پرسش و پاسخ کنفرانس گروه کیواِنان در ایالت تگزاس گفت: «می‌ خواهم بدانم چرا آنچه در میانمار انجام شد نمی‌ تواند در اینجا اتفاق بیافتد؟».

این ژنرال بازنشسته آمریکایی در میان فریاد تشویق افراد شرکت‌ کننده در این کنفرانس، ادامه داد: «هیچ دلیلی ندارد. منظورم این است که باید اینجا هم اتفاق بیافتد».

در آمریکا این نوع اظهارات و اختلافات حزبی و حتی اختلافات درون‌ حزبی به طرز بی‌ سابقه‌ ای بالا گرفته و معمولاً اگر سرنخ این اختلاف‌ ها برای پیدا کردن عامل اصلی گرفته شود به یک نقطه ختم می‌ شود: دونالد ترامپ. 

این روزها اکثر صف‌ بندی‌ های سیاسی یا موضع‌گیری‌ ها بر سر هر موضوعی که باشد به نحوی به دونالد ترامپ یا موضع‌گیری‌ های او مربوط می‌ شود و این در راستای تحلیل‌ هایی است که از پیش هشدار می‌ دادند ترامپ ممکن است از طریق صندوق رأی از قدرت کنار برود اما میراث وی یعنی «ترامپیسم» آمده است که بماند.

همین چند روز پیش نمایندگان جمهوری‌ خواه در مجلس سنا با طرحی که خواستار ایجاد یک کمیسیون مستقل برای تحقیق در خصوص حمله به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه (17 دی‌) بود مخالفت کرده و از تصویب آن جلوگیری کردند.

این اقدام قانونگذاران جمهوری‌ خواه، با توجه به اینکه تصور می‌شد حمله به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه یک مسئله کاملاً فراحزبی و مورد سرزنش هر دو جریان سیاسی باشد بسیار عجیب به نظر می‌ رسید اما از سوی دیگر از ترامپیسم حاکم بر فضای سیاسی آمریکا خبر می‌ دهند.

تحلیلگران معتقدند اثری که ترامپ بر حزب جمهوری‌ خواه گذاشته فراتر از آن چیزی است که سیاستمدار هر حزب طی این سال‌ ها توانسته بر حزب متبوع خود اعمال کرده است. مطابق این تحلیل‌ ها پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا چشم گروهی از سیاستمداران حزب جمهوری‌ خواه را به گفتمانی در جامعه که کمتر برجسته‌ سازی شده و مورد توجه قرار گرفته باز کرده است.

اما اثر ترامپ صرفاً به متحد کردن حزب جمهور ی‌خواه حول یک گفتمان جدید ختم نمی‌ شود و در رویدادی بسیار مهم‌ تر، او اکنون یکی از مهم‌ ترین عوامل انشقاق در این حزب به شمار می‌ رود و شکاف‌ های ایجادشده از سوی او تا جایی پیش رفته‌ اند که پیش‌ بینی می‌ شود بحث بر سر وفاداری یا عدم وفاداری به او، حزب را به سوی فروپاشی و انحلال و سرانجام تأسیس حزبی جدید سوق دهد.

 «استیو اشمیت» یکی از کارشناسان مسائل راهبردی حزب جمهوری‌ خواه  پیش‌بینی کرده بود که می‌تواند همانند اتفاقاتی که سال‌ ها دورتر رخ داد و به انحلال «حزب ویگ» منجر شد حزب جمهوری‌ خواه را در مسیر اضمحلال و فروپاشی قرار دهد.

این تحلیل اشمیث شاید در آن زمان بیش از حد بدبینانه به نظر می‌ رسید اما اکنون در پرتو حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در آن روز و اتفاقات پس از آن هر روز بیش از پیش به واقعیت نزدیک می‌ شود.

بسیاری از نشانه‌ها حاکی از آن است عصری که ترامپ ظهور آن را اعلام کرده افول آمریکا و ورود به جهان  چند قطبی است.

گفتنی است در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 آمریکا، ترامپ تا پیش از شمارش آرای پستی از بایدن پیش افتاده بود؛ اما با شمارش آرای پستی که در برخی ایالت‌ ها تا چند روز طول کشید، نتیجه انتخابات به نفع بایدن تغییر کرد.

ترامپ پس از شکست در انتخابات، ادعای تقلب گسترده توسط دموکرات‌ ها را مطرح کرد و ده‌ ها شکایت در ایالت‌ های مختلف مطرح کرد که تقریباً همه آنها بی‌ نتیجه ماندند. در نهایت، هواداران ترامپ روز بررسی آرای الکترال در جلسه مشترک کنگره، به این ساختمان حمله کردند که در نتیجه آن شماری کشته و زخمی شدند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دونالد ترامپ لارا ترامپ سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!