Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین علی کریمی (هافبک سابق استقلال) در آستانه جدایی از الدوحیل قرار دارد. روزنامه الرایة قطر در مطلبی به احتمال بالای جدایی علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل از این تیم خبر داد. این روزنامه قطری در مطلبی به جدایی مهدی بن عطیه مدافع مراکشی و دودو وینگر برزیلی این تیم پرداخته و علی کریمی را نیز به این جمع افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرایة در ادامه نوشته است: انتظار می‌رود که علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل نیز به جمع آنها بپیوندد و او نیز این باشگاه را ترک خواهد کرد. فقط دو بازیکن خارجی یعنی ادمیلسون بلژیکی و مایکل اولونگا کنیایی در تیم باقی می‌مانند و الدحیل به دنبال سه بازیکن خارجی دیگر خواهد بود.

باید دید تصمیم  علی کریمی در تابستان چه خواهد بود آیا او به حضورش در لیگ قطر ادامه می‌دهد یا تصمیم به بازگشت به استقلال خواهد گرفت. آبی ها بعد از جدایی او هنوز هافبک طراحی در میانه میدان نتوانسته اند به خدمت بگیرند وبازگشت او به استقلال با استقبال فرهاد مجیدی روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 605537 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال جمع کثیری از علاقه‌مندان و مسئولان ورزشی قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان