Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:14:38 GMT

برنامه محسن مهرعلیزاده پخش نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۰۱۹

برنامه محسن مهرعلیزاده پخش نمی شود

محسن مهرعلیزاده از فرصت بیان برنامه های فرهنگی خود در رادیو فرهنگ استفاده نکرد.

به گزارش برنا، برنامه انتخاب و فرهنگ‌ شنبه ۱۵ خرداد به پخش سخنان محسن مهرعلیزاده اختصاص داشت که به علت عدم حضور این نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای ضبط ، این برنامه پخش نمی شود.

محسن مهرعلیزاده  برای ضبط برنامه های فرهنگی در زمان تعیین شده به استودیو معاونت صدا نرسید و برنامه انتخاب و فرهنگ شنبه ۱۵ خرداد پخش نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه « انتخاب و فرهنگ » شنبه  ۱۵ خردادماه ساعت ۱۷  و تکرار آن یکشنبه ساعت ۷ صبح به پخش سخنان محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اختصاص داشت که به علت عدم ضبط برنامه پخش نخواهد شد.

پخش برنامه انتخاب و فرهنگ آقای محسن مهرعلیزاده نامزد محترم ریاست جمهوری به مدت ۴۰دقیقه بود  که این نوبت بر اساس قرعه کشی تعیین و به نماینده قانونی و ستاد انتخاباتی ایشان اعلام شده است. از آنجا که ستاد انتخاباتی آقای مهرعلیزاده در فرصت قانونی قادر به ضبط برنامه نشده است، این برنامه پخش نخواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ریاست جمهوری برنامه های فرهنگی انتخابات مهرعلیزاده انتخابات 1400 محسن مهرعلیزاده انتخاب و فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند

وزیر علوم گفت: وزارت علوم عضو کارگروه‌های بنیاد ملی نخبگان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است و ما پیشنهادات خودمان را از این طریق به آنها می‌دهیم و افرادی را که برای دانشگاه‌ها معرفی می‌کنند، تایید کرده و در دانشگاه‌ها جذب می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در خصوص جذب نخبگان خارج از کشور که از سوی پروژه کانکت معاونت علمی ریاست جمهوری برای دانشگاه‌های کشور معرفی می‌شوند، گفت: وزارت علوم عضو کارگروه‌های بنیاد ملی نخبگان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است و ما پیشنهادات خودمان را از این طریق به آنها می‌دهیم و افرادی را که برای دانشگاه‌ها معرفی می‌کنند، تایید کرده و در دانشگاه‌ها جذب می‌کنیم.

فکر مهاجرت از دانشگاه‌ها به مدارس کشیده شده است

 

وی با تاکید بر اینکه برای جذب نخبگان پروژه کانکت با معاونت علمی ریاست جمهوری کاملا هماهنگ هستیم افزود: معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان افراد مورد تایید خود را در هیئت جذب مورد بررسی قرار داده و به ما معرفی می‌کنند.

زلفی گل با اعلام این خبر که بنیاد ملی نخبگان سال گذشته برای 200 نفر ردیف بودجه‌ای خاص از سازمان برنامه و بودجه درخواست کرده بود، گفت: طبق آخرین آماری که دارم از این تعداد، 120 نفر در یک مرحله، موافقت سازمان برنامه و بودجه را گرفته و جذب دانشگاه‌های کشور شده‌اند.

به گزارش تسنیم، "پلت‌فرم کانکت" از 5 سال قبل، زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از جذب و همکاری متخصصان و محققان ایرانی خارج از کشور در قالب پروژه‌های پسادکتری، فرصت مطالعاتی، اساتید مدعو و معین، سخنرانی و کارگاه تخصصی، تأسیس شرکت‌های استارت‌آپ، نظام‌وظیفه تخصصی و جذب هیئت علمی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری