Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:30:49 GMT

رییس فدراسیون بین‌المللی اسکی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۰۹۲

رییس فدراسیون بین‌المللی اسکی انتخاب شد

به گزارش ایرنا، در انتخابات ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) که به صورت آنلاین برگزار شد، «یوهان الیاش» با کسب ۶۵ رای از ۱۱٩ رای و بدست آوردن ۵۴ درصد آرا به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. «یورش لمن» با کسب ٢۶ رای دوم شد، «سارا لوئیس» با کسب ۱۵ رای سوم و «متس آریس» با ۱٣ رای در این انتخابات چهارم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یوهان الیاش» پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی در نخستین اظهار نظر خود گفت: بسیار خرسندم که توانستم اعتماد رای دهندگان را بدست بیاورم. افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم. باید از «جیان فرانکو کاسپر» به دلیل خدمات بسیاری که در طول نیم قرن برای فدراسیون بین‌المللی اسکی داشته تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: ۲۵ سال است که که جیان فرانکو را می‌شناسم و بدون او امروز در این جایگاه نبودیم. در اولین فرصت که همه گردهم آمدیم از زحمات کاسپر قدردانی خواهیم کرد. آرزو داریم هرچه زودتر وضعیت جسمانی کاسپر بهبود یابد.

رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی خاطر نشان کرد: برای تمامی کشورها و برای تمامی رشته‌ها احترام قائل هستم و به آنها متعهد خواهم بود و رئیسی برای همه هستم. فرصت‌های باورنکردنی در اسکی داریم و حالا وقت رفتن سر کار است.

«جیان فرانکو کاسپر» به دلیل کسالت و مشکلات تنفسی چند روز پیش در بیمارستان بستری شد و نتوانست در کنگره فدراسیون بین‌المللی اسکی حضور یابد.

الیاش اعلام کرده بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی تغییراتی اساسی در زمان‌بندی و نحوه برگزاری رویدادهای مختلف اسکی انجام خواهد داد و موانع موجود در این زمینه را از بین می‌برد.

الیاش ۵۹ ساله سوئدی مدیر شرکت تولیدات ورزشی HEAD است و از سوی انجمن ورزش‌های زمستانی بریتانیا به عنوان نامزد انتخابات فدراسیون بین‌المللی اسکی معرفی شده بود.

او همچنین اعلام کرده بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی از سمت خود در شرکت HEAD کناره‌گیری خواهد کرد تا به صورت تمام وقت و متمرکز به عنوان رئیس FIS حضور پیدا کند.

اسکی‌بازان برجسته جهان همچون لیندسی وون، تد لیگتی، الکس پینتورو، هرمان مایر، و اکسل لوند اسویندال حمایت خود را از یوهان الیاش برای انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی اعلام کرده‌ بودند.

نکته قابل توجه حمایت «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا و همچنین «جان کری» وزیر امور خارجه اسبق و نماینده کنونی ریاست جمهوری در امور آب و هوای آمریکا از الیاش در انتخابات فدراسیون بین‌المللی اسکی بود.

الیاش هدف خود را تقویت پایه‌های گذاشته شده در زمان کاسپر و اصلاحات پله به پله در FIS اعلام کرده و همچنین از هدف‌گذاری برای توسعه بخش‌های مالی و تفریحی اسکی در سراسر جهان و افزایش حقوق و مالکیت مربوط به پخش رسانه‌ای رویدادهای مربوط به رشته‌های اسکی خبر داده است.

الیاش پیش از این بر تلاش برای ایجاد عدالت در میان کشورهای عضو FIS خبر داده و بر تلاش برای توسعه آموزش و در اختیار قرار دادن تجهیزات اسکی در میان کشورهای مختلف جهان تاکید کرده بود. وی قول داده بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی یک مجمع مشورتی از فعالان حوزه اقتصاد، رسانه‌، بازاریابی و همچنین سرگرمی در ورزش اسکی ایجاد نماید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا بوریس جانسون جان کری فدراسیون جهانی اسکی اعلام کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است