Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@14:58:14 GMT

چین از شرکت‌های خود در مقابل آمریکا حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۱۱۲

چین از شرکت‌های خود در مقابل آمریکا حمایت می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

«وانگ ون بین» روز جمعه در کنفرانس خبری در پکن افزود: چین قویا از شرکت‌های چینی برای حفاظت قانونی از حقوق و منافع خود، پشتیبانی می‌کند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا سوم ژوئن (۱۳ خرداد) یک فرمان اجرایی به دلیل "پاسخ به تهدید شرکت های صنایع نظامی چین" امضا کرد و ۵۹ شرکت چین از جمله هواوی، شرکت بین‌المللی ساخت نیمه هادی و شرکت علوم و فناوری هوا- فضای چین را در "لیست سیاه" سرمایه گذاری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این فرمان، آمریکایی‌ها نیز از سرمایه گذاری و انجام معاملات با شرکت‌های ذکر شده منع شده‌اند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است که این دستور در ساعت ۱۲ و ۱ دقیقه بامداد ۲ اگوست (۱۱ مرداد) به وقت شرق آمریکا اجرایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چین امریکا تنش سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان