Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: انقلاب اسلامی بر پایه ارزشهای والای الهی و انسانی شکل گرفته است و حضور مردم در همه عرصه ها توطئه های دشمنان از آغاز حرکت امام تا به امروز را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: خداوند را با همه وجود سپاسگزاریم که یک بار دیگر به ما عمر و فرصتی داد که از امام عظیم الشأن  تجلیل کنیم، آن شخصیت عظیمی که در ظلمتکده ایران طلوع کرد تا با قیام و انقلاب خود یک ملت را به اوج عزت اقتدار و پیشرفت در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) انقلاب خود را تقریباً در اواخر دهه ۳۰ آغاز کرد و موج انقلاب ایشان ۱۵ خرداد سال ۴۲ بود که به تبعید و زندان امام منتهی شد، بیان داشت: امام نهضت خود را از سن ۶۳ سالگی آغاز کرد حماسه ای که امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالگرد گرامیداشت ۱۵ خرداد سال ۵۸ فرمودند باید بدانیم که برای چه ۱۵ خرداد به وجود آمد، و مبدا ۱۵ خرداد چه بود و چه کسانی و چه اقشاری در ۱۵ خرداد سال ۴۲ حضور پیدا کردند و چه کسانی تا به امروز این اجتماع را تشکیل می دهند.

ادیانی در ادامه تصریح کرد: امام راحل در عاشورای خرداد سال ۴۱ که کماندو های رژیم به حوزه علمیه قم حمله کردند و فیضیه را به خاک و خون کشیدند و در همانجا سخنرانی کردند و فرمودند که من با پشتوانه این مردم شاه را از این کشور بیرون می‌کنم مردمی که امام به اقتدای از آنها سخن می گفت، طبقات محروم و مستضعف جامعه بودند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به قیام ۱۵ خرداد که سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی بود که بر پایه ارزش‌های والای الهی و انسانی شکل گرفت و این انقلاب، هم نه بزرگ به استکبار و دیکتاتوری ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و هم نه بزرگ به استعمارگران عالم بود و اینکه امام با اتکا به دین و با اعتماد به مردم نظام طاغوت را نابود و نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر ساخت، چیز کمی نیست.

 وی در ادامه بیان داشت: دولتهای چپ گرا و مارکسیست ها هم غربی‌ها و هم شرقی ها از همان ابتدا، حرکت امام را یک حرکت کور و افراطی تعبیر کردند، به این خاطر که انقلاب اسلامی انقلابی بر پایه دین و آموزه های دینی و گفتمان مسلط غرب و شرق را به چالش می کشید.

ادیانی با اشاره به اینکه حضور مردم در همه عرصه‌ها بود که تا امروز همه توطئه‌های دشمنان را از آغاز حرکت امام تا به امروز را ناکام گذاشته است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بنا به تعبیر حضرت آیت الله امام خامنه ای که فرمودند ملت ایران خرمشهر های دیگری در پیش دارد، یکی از خرمشهر های در پیش رو فتح خرمشهری است که ملت ایران با حضور پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد خلق خواهد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان داشت: امروز دشمن با به کارگیری همه قوای پیاده و سواره خود سعی دارد که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و به مردم القا کند که حضور در انتخابات هیچ تاثیری ندارد.

ادیانی با اشاره به اینکه انتخابات و حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی،سیاسی قانونی و اجتماعی است، بیان داشت: همان طور که امام فرمودند حضور در انتخابات ثوابش بیشتر از نماز واجبی است که شما اقامه می‌کنید و راهبرد دشمن از مدت‌ها قبل این است که عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند. مردم و حضور مردم در نظام انقلاب اسلامی یک نقش تعیین کننده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: به رغم راهبرد دشمن و تبلیغ دشمن، انشاالله مردم با تفضلات الهی با دعای حضرت ولی عصر(عج) و با بصیرت و هوشیاری سر صندوق رای حاضر خواهند شد و انشاالله یک انتخابات سالم، پرشور و امن و حماسه دیگری از جنس حماسه فتح خرمشهر خلق خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس عقیدتی سیاسی ناجا همه عرصه ها جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی اسلامی ایران حضور مردم تا به امروز خرداد سال حرکت امام ۱۵ خرداد بر پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود