Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من خود برخاسته از نسل جوان هستم و ما همه کارها را با جوانان انجام می دهیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در برنامه آگاهانه شبکه خبر در پاسخ به سؤال مجری که چرا نامزدانتخابات ریاست جمهوری شده گفت: سمت ریاست جمهوری یک سمت فوق العاده است در قانون اساسی ما با اختیارات زیادی که دارد اگر قانونی قرار است نوشته شود لایحه اش توسط دولت تنظیم می‌شود به اضافه اینکه بسیاری از شورا‌های سیاستگذاری و اقدامات اجرایی و انتخاب مدیران اجرایی به عهده رئیس جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: از ابتدای انقلاب زحمات زیادی کشیده شد و در حوزه‌های مختلف دستاورد‌های فراوانی انقلاب اسلامی داشته، اما دولت‌های ما عمدتا نتوانسته اند بسیاری از مسائل اساسی را حل و فصل کنند دلیل آن هم اینکه سراغ اصلاح نهادی و اصلاح سیاست‌ها و مدل حکمرانی نرفته اند:
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
قاضی زاده هاشمی درباره کنترل تورم گفت: ما یک بسته ۵۱ پروژه‌ای داریم برای کنترل تورم که نرخ ۴ ساله ما به زیر ۵ درصد می‌رسد و هر سال نصف سال قبل می‌شود به عبارت بهتر، همین الان ما به حدود ۲۰ درصد آن را می‌رسانیم و به همین ترتیب به زیر ۵ درصد خواهد رسید در طی ۴ سال.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خصوص کاهش نرخ بیکاری هم گفت: ما یک برنامه اضطراری اشتغال داریم، چون حجم بیکاری افزایش پیدا کرده است ما الان حدود ۵.۵ میلیون نفر بیکار مطلق داریم یا شغل ناقص داریم یعنی مشاغلی داریم که حداقل حقوق قانون کار را هم دریافت نمی‌کنند و یک برنامه میان مدت و دراز مدت هم داریم:
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
او با بیان این که میانگین انتظار مسکن به ۳۵ سال رسیده گفت: ما یک برنامه ضربتی تولید ۴.۵ میلیون مسکن داریم، ما مردم را به سه گروه تقسیم کرده ایم، سه دهک، سه دهک و چهار دهک، ۳ دهک پایین بدون آورده اولیه به صورت اجاره به شرط تملیک و ۳۰ ساله و ۳ دهک دوم با مشارکت ۳۰ به ۷۰ و ۲۰ ساله و چهار دهک بعدی با مشارکت ۵۰ به ۵۰ و ۱۵ ساله:
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
قاضی زاده هاشمی در خصوص جوانان هم گفت: من خود برخاسته از نسل جوان هستم و ما همه کار‌ها را با جوانان انجام می‌دهیم: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ویدئوی کامل صحبت های نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه آگاهانه شبکه خبر: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: آگاهانه ، نامزد انتخابات ، ریاست جمهوری ، قاضی زاده هاشمی ، شبکه خبر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آگاهانه نامزد انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی شبکه خبر کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای ریانوستی ، «یوری اوشاکوف» دستیار رییس جمهور روسیه امروز سه شنبه از سفر آتی رییس جمهور کشورش به چین خبر داد.

بر اساس اعلام این مقام کرملین، این اولین سفر خارجی در دور جدید ریاست جمهوری پوتین به شمار می آید.

«یوری اوشاکوف» سفر آتی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به ترکیه را نیز مورد تأیید قرار داد.

وی در این خصوص گفت: تا کنون برای این سفر (سفر به ترکیه) تاریخی مشخص نشده است؛ اما مطمئنم که بعد از سفر ریس جمهور به چین خواهد بود.

اوشاکوف اضافه کرد: قول این سفر به چین داده شده است و پیشنهاد آن از سمت پکن نیز وجود دارد. سفر مذکور به نوعی پاسخ به اولین سفر خارجی رسمی شی جین پینگ رییس جمهور چین بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری کشورش به روسیه در سال گذشته میلادی است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

کد خبر 6099711

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری: قالیباف، هاشمی رفسنجانی نیست که رئیس نشود استعفا دهد /از نمایندگی انصراف دهد عملا تمام خواهد شد
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان