Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@13:04:47 GMT

ایتالیای میزبان هم تسلیم شاگردان آلکنو شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۶۸۵

ایتالیای میزبان هم تسلیم شاگردان آلکنو شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی ایتالیا هم در ماراتن نفسگیرمقابل ایران به زانو درآمد آنهم با نتیجه ۳- یک.

ست نخست؛ ۲۶ بر ۲۴ به سود ایران

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی برای بازی دوم این هفته، ترکیبی متفاوت از دیروز را به زمین فرستاد.سعید معروف، میلاد عبادی پور، مسعود غلامی، امیر حسین اسفندیاری، علی اصغر مجرد، آرمان صالحی (لیبرو).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه. ایرانی ها از همان اول با سرویس، دریافت وحمله ایتالیای مغرور را جا گذاشتند، اما اشتباهاتشان کار دستشان داد و اختلاف ۱۴-۱۳ به یک امتیاز رسید، در امتیاز ۱۶-۱۴ اختلاف دو تایی شد و از امتیاز ۲۰-۲۰ برابر پیش رفتند تا در نهایت ایران با امتیاز ۲۶-۲۴ برنده شد.

ست دوم؛ ۲۹ بر ۲۷ به سود ایران
ست دوم را ایرانی ها خوب شروع کردند، اما دریافت های بد ایرانی ها و سرویس های خوب ایتالیایی ها، میزبان را یک امتیاز جلو انداخت که شاگردان آلکنو با پوئن سرویس اختلاف امتیاز را به ۲ رساندند، اما باز هم اشتباهات بلای جان ایران شد و در نهایت ۸-۷ ایتالیا را جلو انداخت.در این ست دو تیم میلیمتری در تعقیب و گریز هم بودند و ۱۶-۱۵ ایتالیا پیش افتاد. نتیجه بازی پایاپای برد ایران با امتیاز ۲۹- ۲۷ بود.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود ایتالیا
ست سوم برای ایران بعداز برد دو ست قبلی، سرنوشت ساز شد. ایتالیایی ها اما بهتر از ایران کار کردند و با سرویس و دریافت بهتر از شاگردان آلکنو بودند و ۸-۵ هم جلو افتادند. اشتباهات ایرانی ها ، اختلاف امتیاز با ایتالیا را ۴ امتیازی کرد، ایرانی ها به آب و آتش زدند و اختلاف را ۱۲-۱۴ کردند و اما در امتیاز ۱۶-۱۳اختلاف۳ تایی کرد. اما ایتالیا ۲۱-۱۵ با سرویس های بی نقص و پاس های سرعتی ، اشتباهات دریافت کنندگان و ضعف دفاع روی تور امتیاز ۲۳- ۱۸ را به نام خودش زد. در این ست، میثم صالحی، پوریا فیاضی، بردیا سعادت، رضا عابدینی و محمد طاهر وادی به زمین آمدند،اما این هم کار ساز نشد تا ست سوم ۲۵-۲۱ به سود ایتالیا تمام شود.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران
با شروع ست چهارم تیم ایران با همان ترکیب سه ست قبلی به زمین آمد و از همان اول برتری اش را به حریف دیکته کرد، هر چند تا امتیاز ۲-۲ برابر بودند، اما ایران ۴-۲ جلو افتاد و تا امتیاز ۸-۵ اجازه نداد ایتالیا نزدیک شود. ایران با اینکه در امتیاز ۱۶-۱۱ خیالش کمی راحت شده بود اما باز هم اشتباهات زیاد در دریافت بلای جانش شد و ایتالیا ۱۸-۱۶ اختلافش را کم کرد اما در نهایت ۲۵-۲۲ صابر کاظمی کار را برای ایران تمام کرد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم والیبال الکنو ایتالیا ایرانی ها امتیاز ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد