Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران امروز در پنجمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه سه بر یک مقابل ایتالیا به پیروزی رسید.

در این بازی صابر کاظمی با کسب ۲۴ امتیاز، بیشتر از همه بازیکنان حاضر در میدان امتیاز کسب کرد. علی‌اصغر مجرد دومین بازیکن امتیازآور ایران بود که ۱۰ امتیاز برای ایران به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سوی میدان گابریله نلی پشت‌خط‌زن ایتالیا ۲۰ امتیاز گرفت ولی نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

ایران در بازی امروز ۵۰ امتیاز با حمله، ۱۰ امتیاز با دفاع روی تور، ۷ امتیاز با سرویس، ۳۴ امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع ۱۰۱ امتیاز گرفت. ایتالیا هم ۶۴ امتیاز با حمله، ۳ امتیاز با دفاع روی تور، ۸ امتیاز با سرویس، ۲۳ امتیاز با اشتباه بازیکنان ایران و درکل ۹۸ امتیاز به دست آورد.

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها به وقت تهران

ایران صفر – ژاپن ۳

ایران یک – روسیه ۳

ایران ۳ – هلند صفر

ایران ۳ – کانادا یک

ایران ۳ – ایتالیا یک

شنبه ۱۵ خرداد، ساعت ۲۲، ایران – بلغارستان

چهارشنبه ۱۹ خرداد، ساعت ۲۰:۳۰، ایران – آمریکا

پنجشنبه ۲۰ خرداد، ساعت ۱۲:۳۰، ایران – صربستان

جمعه ۲۱ خرداد، ساعت ۱۲:۳۰، ایران – آلمان

سه‌شنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۴:۳۰، ایران – استرالیا

چهارشنبه ۲۶ خرداد، ساعت ۲۳:۳۰، ایران – برزیل

پنجشنبه ۲۷ خرداد، ساعت ۱۸:۳۰، ایران – اسلوونی

دوشنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۱۵:۳۰، ایران – فرانسه

سه‌شنبه اول تیر، ساعت ۱۷:۳۰، ایران – لهستان

چهارشنبه ۲ تیر، ساعت ۱۸:۳۰، ایران – آرژانتین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال علی اصغر مجرد لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد