Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:01:11 GMT

گفت و گوی تلفنی ظریف با وزیر امور خارجه انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۸۳۲

گفت و گوی تلفنی ظریف با وزیر امور خارجه انگلیس

وزیر امور خارجه کشورمان از گفت و گو با همتای انگلیسی اش درباره مسائل مختلفی از جمله ضرورت از سرگیری پایبندی به توافق هسته ای خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توییترش از گفت و گو با دومینیک راب همتای انگلیسی خود خبر داده و نوشت: در گفت و گویی تلفنی با وزیر دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس بر سر ضرورت از سرگیری پایبندی کامل به برجام موافقت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف ادامه داد: تاکید کردم که آمریکا باید کاملا به تعهداتش بازگردد و دست از تلاش برای به کارگیری جنگ اقتصادی غیرقانونی علیه ایران به عنوان یک  «وسیله نفوذ» در مذاکرات بردارد.

وی افزود:همچنین درباره مسائل دوجانبه و کنسولی گفت و گو کردیم. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف انگليس دومینیک راب برجام جنگ اقتصادی وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند