Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:07:26 GMT

۳ روستای شهرستان شاهرود به شبکه فیبر نوری متصل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۹۶۹

۳ روستای شهرستان شاهرود به شبکه فیبر نوری متصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه سمنان، مهدی سعدی از نصب و راه‌اندازی تجهیزات جدید سوئیچ Pots برای روستاهای قهج سفلی، قهج علیا و زرگر این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: این طرح با هدف ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت با سرعت و کیفیت بالا و با کابل‌کشی فیبر نوری و نصب یک دستگاه کافو نوری Pots انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات شهرستان شاهرود تصریح کرد: با ارتقاء تکنولوژی این سوئیچ، شماره تلفن مشترکین این سه روستا بر روی سوئیچ جدید برگردان و با اجرای این تغییرات، مشکل ارتباطی تلفن ثابت مشترکین مرتفع شد.

سعدی خاطرنشان کرد: با نصب این سوییچ با اعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد ریال و جمع‌آوری کابل‌های مسی، علاوه بر رفع مشکلات ارتباطی مشترکین این محدوده، امکان توسعه برای مشترکین جدید نیز فراهم شده است.

وی هدف اصلی از اجرای این طرح را ارتقاء کیفیت سرویس تلفن ثابت و همچنین بهبود سرعت و کیفیت سرویس اینترنت مشترکین این محدوده عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا اینترنت شاهرود فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل