Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی فرد نخستین مطالبه امامین انقلاب را حضور پرشور مردم پای صندوق های رای دانست و گفت: با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می توانیم به رفع مشکلات کمک کنیم و سرنوشتمان را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد» عصر امروز (جمعه 14 خرداد) در آئین گرامیداشت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد و مراسم شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) که در مصلای ثامن الائمه آبادان برگزار شد، با تسلیت به مناسبت سی دومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهادت امام صادق (ع) و همچنین شهادت جمعی از مردم انقلابی در قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: اگر امروز امام خمینی (ره) در میان ما حضور داشت مطمئنا یکی از مهم ترین خواسته های ایشان حضوری پرشور در انتخابات و رقم زدن سرنوشت مان بود، لذا نیمه خرداد نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و سالروز عروج بنیانگذار این انقلاب است که اسطوره‌ای تحول ‌آفرین بودند و مسیر تاریخ بشریت را به سمت معنویت تغییر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات اشاره کرد و افزود: ایشان بارها در سخنان خود در خصوص انتخابات بیاناتی داشتند، موضوعی که به شدت در وصیت امام راحل و سخنانشان نیز مشهود بود؛ امام (ره) نسبت به انقلاب و اهمیت آن بسیار حساس بودند و فرمودند جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر است.

 

وی با بیان اینکه اگر امروز ما با کمبود برق، آب و رفاه مواجهه هستیم، نتیجه انتخاب اشتباه است تصریح کرد: عده ای می گویند ما رای نمی دهیم ولی باید بدانند که با رای ندادن می خواهند در همین وضع موجود باقی بمانند.

 

امام جمعه اهواز نخستین مطالبه امامین انقلاب را حضور پرشور مردم پای صندوق های رای دانست و اضافه کرد: با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می توانیم به رفع مشکلات کمک کنیم و سرنوشتمان را رقم بزنیم؛ مقام معظم رهبری امروز فرمودند سخنان زیبا و شعارهای نامزدها را مبنی بر انتخاب خود قرار ندهید، چراکه باید ببینید در سالیان گذشته چقدر در صحنه کارآمد بوده اند، به تعبیر ایشان کاندیدایی اصلح است که وضعیت معیشت را اصلاح و اشتغال زایی کند.

 

وی خطاب به زنان، مردان، انقلابیون و جوانان تاکید کرد: امروز وظیفه همه ما تلاش در تمام صحنه ها است و در این 2 هفته باقی مانده تمام افراد باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید با صحبت چهره به چهره مردم را قانع کنیم تا پای صندوق های رای بروند عنوان کرد: نتیجه رای ندادن شاد شدن دشمنان داخلی و خارجی، انتقام از دولت آینده و نه دولت های نا کارآمد و فعلی می شود.

 

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را عامل افزایش اقتدار و ابهت نظام اسلامی ایران برشمرد و ابراز کرد: خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری امامین انقلاب با قوت و قدرت پیش می ‌رود و دنیا را به تدریج متاثر خواهد کرد، چراکه ماهیت این انقلاب، الهی و اسلامی است و امام (ره) افتخار می‌ کرد به اینکه ما تابع معصومین (ع) هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان انقلاب اسلامی ایران را الهی و متکی به محکم ترین جایگاه خواند و خاطرنشان کرد: دشمن انتظار داشت پس از ارتحال امام (ره) نظام از هم بپاشد اما پس از سال ها نتوانسته به هدف خود دست یابد، با راهبردهای حکیمانه و اندیشمندانه رهبر انقلاب امروز نظام جمهوری اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده و دشمن از این موضوع هراس دارد.

 

وی همچنین بر حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تاکید کرد و ادامه داد: مردم می بایست افراد اصلح را انتخاب کنند و به آنها رای دهند و نباید برای انتخاب بر سر دوراهی قرار گیرند چراکه انتخاب اصلح یک نفر است و باید آن یک نفر با قرار گرفتن در راس دولت آینده، فساد ستیزی، اشتغال زایی و توسعه اقتصاد کشور را داشته باشد.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه عزت، اقتدار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مایه ناامیدی و یاس دشمنان کشور شده است اذعان کرد: مستکبران جهان و منافقان داخلی و خارجی،‌ سم‌پاشی‌های زیادی را ضد جمهوری اسلامی انجام می‌دهند اما باید با پرچم انقلاب اسلامی، دنیا را هدایت کرد؛ دشمن در هیچ زمانی اینقدر برای دلسرد کردن مردم سعی و تلاش نکرده اما مردم دشمن شناس ایران در 28 خرداد امسال با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین دغدغه هر ایرانی مسئله معیشت و بیکاری جوانان است یاد آور شد: با یک انتخاب هوشمندانه این مشکلات به حداقل خواهد رسید؛ این انقلاب با گذشت بیش از 40 سال هر روز به قله‌های مرتفع‌ تری از اهداف عالی خود دست می ‌یابد و هر روز مردم ما همراهی و وفاداری بیشتری را در این مسیر از خود نشان می‌دهند و در ایام پیش ‌رو نیز شاهد این وفاداری و شور و حضور خواهیم بود که تجلی مردم ‌سالاری دینی، حرکت به سمت تمدن اسلامی و امید جهانیان است. 

 

«حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» نیز اظهار کرد: امروز آنچه که مایه عزت، افتخار و برکت در این برهه از تاریخ نصیب مان شده به برکت ایمان بلند، اخلاص و هدایت های الهی امام خمینی (ره) است.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه از دید امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی پس از قیام خونین 15 خرداد در ایران به اوج خود رسید افزود: انقلاب اسلامی ایران نشانه حضور پرشور و حمایت مردم از امامین انقلاب یعنی امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به مسئله مهم انتخابات 28 خرداد تصریح کرد: امروز آثار و برکات انقلاب اسلامی را در همه جای دنیا مشاهده می کنیم به گونه ای که پرچم عزت و مقدس کشورمان در قدس به اهتزاز در می آید و با نائب المهدی (عج) در قدس شریف نماز خواهیم خواند؛ لذا وظیفه ماست که در آستانه انتخابات نیز با حضور پر شور خود مسیر امام راحل را ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور شعاع فکری امام خمینی (ره) را در تمامی حوزه های جغرافیای دانست و اضافه کرد: مسائل سیاسی همانند انتخابات اعتقاد به حضور مردم، نقش تعیین کننده و موثر آنان در مدیریت کشور از مبانی مهم و بلند حکیمانه بنیانگذار این نظام بوده است.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خوزستان انتخاب فرد اصلح انتخابات شورای شهر و روستا سالگرد ارتحال امام خمینی ره مشارکت مردم در انتخابات امام جمعه اهواز حضور حداکثری درانتخابات نماینده ولی فقیه در استان خوزستان منطقه آزاد اروند انتخابات ریاست جمهوری انتخابات پای صندوق های رای جمهوری اسلامی امامین انقلاب انقلاب اسلامی اسلامی ایران حجت الاسلام امام خمینی حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند

نماینده مردم قزوین،‌ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه مسئولان همان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است و باید هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در مشارکت مردم در انتخابات منعکس می‌شود، توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سالار آبنوش عصر امروز _شنبه هشتم فروردین_ در شورای اداری شهرستان البرز، اظهار کرد: بی‌تردید کارنامه مسئولان همان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است که باید هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود، توجه کند.

وی با تأکید بر اهمیت حل مشکلات مردم اضافه کرد: باید اذعان کرد که بهترین مردم را داریم به همین دلیل لازم است همه مسئولان نسبت به انجام رسالت خود در برابر مردم و قدردانی از مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف، خدمت رسانی را جدی بگیرند.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مردم و رسیدگی به امور آنها گفت: به همین خاطر مسئولان باید ضمن بازنگری در رفتار خود نسبت به خدمت‌رسانی صادقانه تلاش کنند.

آبنوش افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما نشان داده‌اند، جز خدمت و کار کردن برای مردم نیست و همه کسانی که مسئولیتی بر عهده دارند، باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما راضی باشند و در عرصه‌های مختلف و انتخابات مشارکت مؤثر داشته باشند.

وی ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی ادامه داد: امروز به برکت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست تثبیت نظام محقق شده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی نیز روشن و درخشان است.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت محور مقاومت اسلامی گفت: امروز جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ نه در مرزهای ایران بلکه در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیاست و با امنیت و آرامش موجود در داخل کشورمان رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید داشتند، باور کنند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و برکات فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را از نتایج راهبردی جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

منتخب مردم قزوین در انتهای صحبت‌هایش به اهمیت تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس به یک رویداد جهانی تبدیل شده و چهره نمایشی و دروغین استکبار فرو ریخته که مسئولان باید به شکرانه این نعمت خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا اعتمادسازی شود.

کد خبر 748523

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی