Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه و حماسه مقاومت خبرگزاری فارس، تنها ۱۴ روز به زمان آغاز سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. هر چه به این زمان نزدیک می‌شویم تلاش‌ها برای ترغیب حضور حداکثری پررنگ‌تر می‌شود. در این میان برخی خانواده‌های شهدای مدافع حرم ضمن پیوستن به پویش «#هر _خانه_ یک_ستاد» خواستار حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه محرابی فرزند شهید حسین محرابی در نامه‌ای خطاب به پدر شهیدش نوشته است: ما در انتظار به ثمر رسیدن خون‌های شهدایمان هستیم، دعا کن بابا! برخی از دنیاطلبان می‌خواهند، خون تو را با پاک‌کن‌های آمریکایی پاک کنند، اشتباه است. یادمان بیاید، معلم گفته: این انقلاب امانت است، امانت را به نااهل ندهیم، چرا که همانا باطل رفتنی است.

شهید حسین محرابی متولد شهریور ماه سال ۵۶ و از رزمندگان مدافع حرمی است که از طریق لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت. او در دهم آذر ماه سال ۱۳۹۵ در آخرین روزهای ماه صفر و در ایام شهادت امام رضا (ع) در منطقه حلب به شهادت رسید.

از شهید حسین محرابی سه فرزند به نام‌های زینب، فاطمه و محمد مهیار به یادگار مانده است. مزار این شهید مدافع حرم در گلزار شهدا بهشت رضا (ع) مشهد مقدس واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید انتخابات ریاست جمهوری دعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهید اسد پور در ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
پیکر شهید اسد پور که بعد ار تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود که با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.
امروز مادر شهید اسد پور بعد از ۳۷ سال دوری فرزند خود را در آغوش کشید.
پیکر شهید سید علاءالدین اسد پور قرار است روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشیع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم